Španjolska modna marka Mango proširuje svoj asortiman lansiranjem prve kolekcije za dom imena - Mango Casa. Kolekcija će biti dostupna na web stranici tvrtke Mango od drugog kvartala ove godine. Home asortiman će biti dostupan na 20 europskih tržišta.
"Naši kupci traže od nas proizvode za dom", rekao je Toni Ruiz, izvršni direktor, Manga za WWD.
- Žele istu udobnost i stil koji traže u odjeći i za uređenje svojih domova. Iz tog razloga već nekoliko mjeseci u Mangu radimo na pokretanju ove nove linije kako bismo odgovorili na potražnju i unijeli naš mediteranski stil u domove naših kupaca. Ovo je ambiciozan projekt koji ćemo sa zadovoljstvom razvijati i koji je uključio mnoge profesionalce koji čine dio Manga - poručio je.
Bit će dostupan širok asortiman proizvoda za dnevnu sobu, spavaću sobu, kupaonicu, kuhinju i blagovaonicu. Kolekcija je usredotočena isključivo na tekstilne proizvode, a uključivat će posteljinu i tekstil za kupaonicu i kuhinju. U drugoj polovici 2021. godine Mango planira proširiti kolekciju staklenim posuđem, posuđem, zdjelicama i šalicama. Mango je estetiku kolekcije za dom opisao kao "čist i profinjen mediteranski stil, kroz suvremeni dizajn koji kombinira neutralne boje." Cjelokupna linija tekstilnih proizvoda bit će održiva i 80 posto predmeta proizvest će se lokalno, a u budućnosti će se proširiti i na neeuropska tržišta.
Na ovaj potez španjolski high street brend odlučio se, dakako i zbog panedemije koja je pokazala da ljudi puno više troše na detalje za dom, kao i zbog činjenice da najveći konkuretni Zara Home i H&M Home ostvarju rekordne rezultate upravo na kolekcijama za dom.
Za svakodnevnu inspiraciju pratite nas i na Instagramu!