održivost

LIXIL dobio najvišu ocjenu za svoja rješenja za gospodarenje vodom

05.01.2022.
u 11:38

Globalna neprofitna organizacija CDP pozicionirala je LIXIL na svoju Water Security A listu kompanija koje se svakodnevno ističu brigom za okoliš i održivim načinom poslovanja

Vodeći svjetski proizvođač inovativnih rješenja za gospodarenje vodom i stanovanje, LIXIL, od sada se nalazi na najnovijoj Water Security A listi koju već tradicionalno objavljuje CDP, globalna neprofitna organizacija zadužena za vodeću svjetsku platformu za praćenje utjecaja na okoliš.

Očuvanje okoliša, briga za prirodu i održivo poslovanje vodeće su teme današnjice, stoga CDP, u suradnji s institucionalnim investitorima, svake godine prikuplja i analizira podatke o djelovanju najvećih svjetskih korporacija – njihovom utjecaju na klimatske promjene, vodne resurse i očuvanje šuma. Kompanije koje su se kroz poslovne aktivnosti, proizvode i usluge posebno istaknule na području očuvanja vodnih resursa pozicioniraju se na CDP Water Security A listu na kojoj se, među 118 kompanija, od kojih 39 japanskih, sada nalazi i LIXIL. To je nastavak LIXIL 2050. vizije za očuvanje okoliša, postavljene s ciljem postizanja Ugljične neutralnosti i kružne ekonomije. 

Procjene o upravljanju vodnim resursima provode se u svim LIXIL postrojenjima diljem svijeta te se poduzimaju mjere i strategije za uštedu vode, uključujući ugradnju sustava za recikliranje vode i upravljanje otpadnim vodama, kakav je sustav za recikliranje vode u tvornici Tlaxcala (Meksiko). Procesima kao što je povratna osmoza otkriva se i sprječava kapanje vode, čime se gubitak vode u proizvodnim procesima smanjuje u količinama od 34,000 m² godišnje. 

Svaki korak u tom procesu je bitan - LIXIL proizvodi za kuhinje i kupaonice osmišljeni su kako bi očuvanju vode mogli doprinijeti i krajnji korisnici. U listopadu 2020., LIXIL-ov brend INAX tako je lansirao Eco Aqua Shower SPA s tehnologijom koja koristi mlaz zraka za povećavanje pritiska vode iz glave tuša, uz značajnu uštedu vode. Tehnologija EcoJoy brenda GROHE također štedi vodu u kupaonici i kuhinji kroz ograničavanje njenog protoka, čime se drastično smanjuje potrošnja sa 10 litara na do 5 litara u minuti, dok aerator ugrađen u slavinu istovremeno osigurava stabilan mlaz.

Jedan od ciljeva za budućnost je i poboljšanje sanitarnih uvjeta za 100 milijuna ljudi do 2025. godine kroz revolucionarni dizajn i tehnologiju izrade toaleta. Predvodnih ove industrije je LIXIL-ov brend SATO, koji krajnjim korisnicima donosi jednostavna, inovativna i pristupačna rješenja, uz istovremeni doprinos lokalnim ekonomijama i zaštitu izvora vode od onečišćenja.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije