U ZAGREBU

Kad domaći dizajneri uređuju poslovnicu banke

hpb banka studio grupa
Foto: Domagoj Kunić
1/9
13.05.2016.
u 08:30

Izgled nove zagrebačke poslovnice Hrvatske poštanske banke osmislili su domaći kreativci – arhitekt Teo Budanko, dizajnerski studiji Grupa i Numen/ForUse te proizvođač Prostoria

Poslovne prostore rijetko gledamo kroz prizmu uređenja, iako investitori uvijek poklanjaju veliku pažnju izgledu svojih interijera. No, oni su uglavnom konfekcijski uređeni, po "poslovnom ključu", dakle posve u službi namjene i s namjerom da budu ugodni, elegantni i smirujući, ali da stil ne bude previše naglašen.

No, ima i drukčijih primjera, o čemu svjedoči primjer jedne banke, Hrvatska poštanska banka otvara vrata prve poslovnice uređene po novom konceptu. Riječ je o "hrvatskoj priči" koju su zajedničkom suradnjom s najvećom bankom u domaćem vlasništvu ispričali hrvatski arhitekt Teo Budanko, dizajneri studija Grupa i Numen/ForUse te proizvođač dizajnerskog namještaja Prostoria.

Nova poslovnica spomenute banke smještena je u vrlo atraktivnom energetski učinkovitom VMD-ovu "crnom" kompleksu u Zagrebu u Strojarskoj ulici, koju je projektirao Davor Mateković i njegov studio Proarh, a novouređeni prostor klijentima će omogućiti potpuno novi doživljaj poslovanja s bankom.

Foto: Domagoj Kunić

– Novi dizajn poslovnice Hrvatske poštanske banke rezultat je želje da se, u onoj mjeri u kojoj je to moguće, prostor u kojem uistinu fizički dolazimo u kontakt s bankom, otvori, bude ugodan, prozračan, lagan i opušten, a opet dovoljno jasan i siguran. Prijelaz iz javnog u radni prostor funkcionalno je opušten bez jasnih barijera, ograda i zidova. Veliki hrastov drveni Okvir dominira, označava susret, uokviruje razgovor, jasno i pregledno definira prostorne odnose bez funkcije barijere. Materijal je blizak, fin, poznat i nenametljiv, donekle komercijalan u kombinaciji s velikom crvenom „kockicom“ Hrvatske poštanske banke i malim bijelim kockicama rasutim u Okviru – objašnjava arhitekt Teo Budanko.

Foto: Domagoj Kunić

Prostor je opremljen namještajem hrvatskih dizajnera Grupe (kolekcija Monk) i Numena (Polygon stolac i naslonjač), koji su svojim radom postigli hrvatsku brendovsku prepoznatljivost te kao takav jasno komunicira svijest banke o važnosti promocije vrhunskog hrvatskog proizvoda Hrvatima. Kao i uvijek, sastavni dio javnog prostora zelena je površina, jednostavno aplicirana na zid.

Foto: Domagoj Kunić

>>Tobogan usred dnevnog boravka? Zašto ne!

Komentara 1

WA
wannabenovinari
21:55 13.05.2016.

Probali su nešto drugačije isfurat, isprekombinirat već viđene drugačijosti (odlična riječ), ali nije im uspjelo. Rezulatat je spoj bijelog retro tostera i zelenog kredenca iz 67.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije