Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Iza sve popularnijeg brenda Skintegra stoji domaća ideja, proizvodnja i dizajn

Jedva čekamo filozofiju i standard kvalitete kakve njegujemo na ostalim platformama i na koje su naše ‘skintegrice’ naviknule prenijeti u prostor, kaže Jelena
06. kolovoza 2018. u 14:07 0 komentara 1479 prikaza

Skintegra je nova kozmetička linija za koju ste vjerojatno čuli, ali zacijelo ne znate da iza nje stoji domaća ideja, proivodnja i dizajn. Jelena Skendžić, mlada i ambiciozna poslovna žena odlučila se na nevjerojatan potez, u lošoj poduzetničkoj klimi pokrenula je vlastiti biznis shvativši da na tržištu nedostaje kvalitetnih proizvoda koji ciljano rješavaju probleme s kožom. Ovo je njezina priča.

Odakle ideja za pokretanje kozmetičke linije?

Znanost brzo napreduje, a naše ga tržište sporo slijedi. Skintegra je kozmeceutička kompanija, što znači da naši proizvodi sadrže klinički dokazanu koncentraciju aktivnih tvari za efikasno tretiranje problema kože. Skintegrini su proizvodi među rijetkima na tržištu koji se mogu pohvaliti tom činjenicom. Svaki je naš proizvod cruelty free, formuliran bez iritansa i obogaćen aktivnim tvarima kakve rijetko nalazimo u kozmetici. Iako se problemi poput akni, mitesera, proširenih pora i hiperpigmentacija javljaju često, svaka je koža priča za sebe, pa smo razvijajući brend odlučili kreirati proizvode koji su komplementarni u tretiranju navedenih problema. Kupcima želimo pružiti rješavanje neželjenih dermatoza, brzinsko spremanje za posao umjesto ekstenzivnih make-up rutina i edukaciju o tome što zapravo stavljaju na lice.

 | Autor :

 

Po čemu ste drukčiji od ostalih?

Imamo rezultate i vrhunsku korisničku podršku. Klijenti najčešće prvi put čuju za Skintegru na ležernoj kavici s prijateljicom. Probala je par proizvoda, riješila se akni, začepljenih pora i koža joj je sveukupno zdravija te nas rado preporučuje. Mi smo tim pasioniranih ljudi kojemu je kupac uvijek i bezuvjetno na prvom mjestu. Svakodnevno rješavamo brojne upite vezane za savjetovanje o njezi kože, no prema svakom kupcu imamo osoban pristup i preporučujemo individualiziranu rutinu. Najveća su nam zahvala osobne preporuke i transformacije klijenata koji nam ih oduševljeno prijavljuju.

 

Nemoguće je ne primijetiti odličan vizualni identitet brenda, kako je došlo do njega?

Pri kreiranju vizuala tražili smo da dizajn bude minimalan, ali ne i sterilan. Za fantastičnu prepoznatljivost naših proizvoda zaslužan je dizajner Branko Skendžić koji je na vizual uspio prenijeti filozofiju brenda. Osim toga, pozornost smo trebali obratiti i na adekvatno pakiranje. Naše su ambalaže od luksuznih i kvalitetnih materijala koji čuvaju proizvode od vanjskih utjecaja te sprečavaju oksidaciju i kontaminaciju sirovina.

 | Autor :

Koji su planovi za budućnost, šuška se o otvorenju dućana u središtu Zagreba?

Tako je. Dućan sa savjetovalištem u kojem će naše stručno osoblje pružati adekvatno savjetovanje i analizu kože otvara se ovoga ljeta. Jedva čekamo filozofiju i standard kvalitete kakve njegujemo na ostalim platformama i na koje su naše ‘skintegrice’ naviknule prenijeti u prostor.

 

Koliko je hrabrosti trebalo za pokretanje biznisa u ovakvoj poduzetničkoj klimi?

Za svaki iskorak potrebna je hrabrost. Izazov nam je bio educirati klijente o proizvodima na kakve nisu naviknuli, onima koji umjesto praznih obećanja nude konkretne rezultate. Prije godinu dana smo uz pomoć manjeg kredita lansirali webshop sa samo 3 proizvoda. Bio je to skroman početak za koji je trebalo puno odricanja, no vjerovali smo da će kvaliteta biti prepoznata. Puno rada i još više ljubavi - to je tajna našeg uspjeha.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.