zadovoljni poslovanjem

IKEA Zagreb slavi deseti rođendan, a Hrvati su najviše kupovali tanjure i zdjelice

IKEA
21.08.2024.
u 10:07

U deset godina rada robna kuća IKEA Zagreb ugostila je skoro 18 milijuna posjetitelja, a ukupni promet ostvaren u tom razdoblju u Hrvatskoj iznosi više od 1 milijardu eura

Na današnji dan prije točno deset godina, 21. kolovoza 2014. otvorena je robna kuća IKEA Zagreb. Od tada, posjetilo ju je skoro 18 milijuna posjetitelja, dok je ukupni promet tvrtke IKEA Hrvatska dostigao više od 1 milijardu eura (bez PDV-a) – prve godine iznosio je nešto više od 70 milijuna, u poslovnoj godini 2023. (01. rujna 2022. – 31. kolovoza 2023.) oko 150 milijuna, dok se i za poslovnu godinu 2024., koja upravo ide svom kraju, očekuje značajni rast. Ovakvi rezultati ne bi bili mogući da IKEA nije nastojala biti dostupna svojim kupcima i klijentima širom Hrvatske. Upravo stoga je između 2017. do 2020. otvoreno šest IKEA dostavnih centara – Rijeka, Split, Osijek, Dubrovnik, Zadar i Pula (po redu otvaranja), a 2021. otvoren je i IKEA Studio za planiranje u Splitu, prvi u regiji IKEA Jugoistočna Europa (Hrvatska, Rumunjska, Slovenija, Srbija, Ukrajina).

1/14

Velik je trud uložen i u pokretanje internetske trgovine, pa kupci svoje omiljene IKEA proizvode od 2016. godine mogu naručiti i platiti on-line. Danas taj kanal čini više od trećine ukupnog IKEA prometa u Hrvatskoj – i jedan je od najvećih udjela u IKEA svijetu koji čine 473 robne kuće u 63 države.

„Plan za prvu godinu IKEA poslovanja u Hrvatskoj bio je ostvariti prihod od 60 milijuna eura i imati oko 300 zaposlenih. Danas, dok slavimo deset predivnih godina na ovom tržištu, gotovo smo utrostručili prodaju, ali i broj djelatnika. Naši planovi time su postali stvarnost. IKEA vizija – stvaranje boljeg svakodnevnog života za što više ljudi, bilo kada i bilo gdje – čini nas onim što danas jesmo – dobrim i pouzdanim partnerom za opremanje doma”, rekla je Davorka Pazanin, odnedavno direktorica tržišta IKEA Hrvatska.

Tijekom prvog desetljeća, OFTAST tanjuri i zdjelice bili su među najomiljenijim proizvodima kupaca iz Hrvatske, pa ih je prodano čak 4,9 milijuna u raznim veličinama. Prodano je i 185.000 komada BILLY biblioteka, koje su već godinama jedan od ikoničkih IKEA proizvoda, i koje bi – poredane u nizu – tvorile biblioteku dugu 114 kilometara, dovoljno dugu da se povežu Zagreb i Maribor. Uz to, 400.000 prodanih LACK stolića svih dimenzija poslagani jedan na drugoga tvorili bi planinu visine od 164 kilometra, 18 puta višu od Mount Everesta.

Prednosti IKEA Family kluba vjernosti danas koristi čak 470.000 građana Hrvatske, koji su u njega učlanjeni. „Znamo da bolji dom znači i bolji život, i trudimo ga se omogućiti ne samo našim kupcima, već i našim djelatnicima, bez kojih IKEA ne bi mogla biti ono što danas jest, a uvijek nastojimo pomoći i lokalnoj zajednici“, dodala je Davorka Pazanin.

Ravnopravnost, različitost i inkluzija važne su odrednice IKEA poslovanja i dio vrijednosti ove tvrtke. Koliko se o tome vodila briga, govori i to što je IKEA Hrvatska više puta, prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao, birana za jednog od tri najbolja poslodavca među velikim tvrtkama.

IKEA Hrvatska bila je i predvodnik u tehnološkim rješenjima pa je, pored implementacije automatskog sustava za prikupljanje narudžbi, IKEA Zagreb i jedna od prvih robnih kuća koje već dvije godine koriste dronove za kontrolu stanja zaliha.

Svih ovih godina IKEA je nastojala biti i dobar susjed – donacijama i volonterskim angažmanom svojih djelatnika uključila se u pomoć stanovnicima poplavljenih područja, kao i onima ugroženima potresima i njihovim posljedicama. Upravo su, u suradnji s UNICEF Hrvatska, u tijeku realizacije donacija za KBC Zagreb te Županijsku bolnicu Čakovec, kako bi se pomoglo ukupnoj dobrobiti djece koja se liječe u ovim institucijama. Istodobno, u tijeku je i donacija Udruzi Krijesnica, koja pomaže obiteljima s djecom s malignim bolestima.

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije