PRVI DANI U RH

Hrvati u Ikei najviše kupovali čaše, ručnike, madrace i krevete

Ikea
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
1/3
26.08.2014.
u 12:48

U samo četiri dana prodano je 120 kompletnih kuhinja, a interes je bio velik i za dječje sobe

Iz Švedske robne kuće Ikea iznijeli su zanimljive brojke vezane uz prve dane poslovanja u Hrvatskoj. U prva četiri dana rada robnu kuću u Zagrebu posjetilo je 60.711 građana. Najviše posjetitelja bilo je u subotu, 23. kolovoza, čak 18.123 dok je u nedjelju, 24. kolovoza, zabilježeno najviše posjetitelja po satu, oko 1.800. Izniman interes kupci su pokazali za dječji odjel, kao i za Ikea kuhinje – u samo četiri dana prodano je 120 kompletnih kuhinja.

Najprodavaniji pojedinačni komad namještaja jest, otkrivaju iz Ikee, BILLY biblioteka, koja je do sada prodana u 75 primjeraka. Potom slijedi MICKE radni stol sa 63 prodana primjerka. Što se Odjela spavaćih soba tiče, ukupno je prodano 428 madraca te 206 kreveta, od kojih je do sada najprodavaniji okvir kreveta MALM. Što se Odjela kupaonica tiče, najprodavaniji su artikli vakuumski držač STUGVIK, držač za toaletnu četku BOLMEN i ogledala STAVE.

Sveukupno gledajući, najprodavaniji artikl bile su staklene čaše POKAL, kojih je prodano 2.862 komada. Nakon njih, po broju prodanih primjeraka slijedi 2.772 prodanih NÄCKTEN ručnika za goste, TEKLA kuhinjska krpa kojih je prodano 2.722 komada, 2.680 prodanih zdjela LUGN i 2.635 prodanih posuda BYGEL.

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL

Od 1. kolovoza u IKEA FAMILY učlanilo se ukupno 22.453 građana. Od toga, putem internetske stranice www.ikea.hr učlanilo se 16.304 osobe, a u samo četiri dana učlanilo se 6.149 osoba na za to posebno predviđenim kioscima u robnoj kući.

Predah od kupnje kupci su potražili u restoranu i bistrou gdje se u četiri dana, među ostalim, pojelo 69.405 komada švedskih mesnih okruglica i 14.565 hot dogova.

Istodobno, u Trgovini švedske hrane prodano je 16.300 komada smrznutih okruglica, odnosno 327 kg, čime je broj prodanih mesnih okruglica dosegnuo 85.705.

Regionalni PR menadžer Igor Štefanac naglašava:

– Osim Zagrepčana i građana Hrvatske, tijekom prva četiri dana robnu kuću Ikea u Zagrebu najviše je posjetilo susjeda iz Slovenije, a potom iz BiH i Srbije.

>>'Ikea efekt' – evo zašto su svi ludi za švedskim proizvođačem namještaja

Ključne riječi

Komentara 1

Avatar ANALFABETAFOB
ANALFABETAFOB
19:26 26.08.2014.

ovo sa madracima i krevetima mi se sviđa....bit će male noćne zabave više?...praši ga blaž!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije