U novoj marketinškoj kampanji Lesnine Hrvatska, vodećeg lanca trgovina za opremanje doma u Hrvatskoj i regiji, osvanula su nova glumačka lica. U nedavno preuređenom i novootvorenom Lesnina centru u Rijeci na Kukuljanovu, snimljena je nova kampanja za 2022. godinu naziva „Kreirajmo dom zajedno“ u kojoj su glavne uloge povjerene snažnoj glumačkoj ekipi.
Glumci Goran Navojec i Katarina Baban nova su lica Lesnine. Oni su, pod redateljskom palicom Vinka Brešana, snimili seriju zabavnih skečeva koji će uskoro biti prikazani na TV ekranima kao sastavni dio nove marketinške kampanje Lesnine. Goran i Katarina u novoj kampanji na zabavan i humorističan način prikazuju kako se snalaze u svakodnevnim životnim situacijama i izazovima prilikom kreiranja životnog prostora i opremanja svog vlastitog doma. Kroz seriju spotova i vizualnih rješenja upoznaju kupce s raznim aktualnim akcijama i pogodnostima kupnje unutar Lesnina XXXL prodajnih centara i putem Lesnina webshopa.
„Kao tržišni lider na području prodaje namještaja kao i po uvođenju najnovijih trendova kada je riječ o opremanju doma, te uz novi način prezentacije namještaja koji smo uveli u svim našim prodajnim centrima, ponosni smo na naša nova lica kampanje. Nismo se puno dvoumili oko odabira, Goran i Katarina su idealan izbor za naše spotove, u sklopu kojih su prikazali razne svakodnevne situacije u kakvima se ponekad nalaze i naši kupci. Stoga i ne čudi da su na moderan i simpatičan način uspjeli prezentirati naše ideje, ponude i savjete za uređenje doma.“, istaknuo je prigodom snimanja kampanje Matija Mandić, direktor marketinga i prodaje Lesnine Hrvatska.
Idejni i kreativni koncept kampanje osmislio je marketinški tim agencije Akterpublic iz Zagreba, redatelj novih TV spotova je Vinko Brešan, a produkciju potpisuje producentska kuća Kabinet.