USPJEH

Dvostruki dizajnerski uspjeh agencije Kuharić Matoš

Kuharić Matoš
Foto: Promo
1/4
03.02.2016.
u 11:54

Prošla godina bila je i više nego uspješna za Agenciju za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš jer su čak dva njihova logotipa pronašla mjesto među finalistima posljednjeg izdanja natječaja Best Brand Awards. Riječ je o vizualnim identitetima za Cigale Collection, Island of Lošinj, te Boutique Hotel Alhambru & Villu Augustu

Čak dva logotipa agencije za dizajn i oglašavanje Kuharić Matoš pronašla su mjesto među finalistima na posljednjem izdanju Best Brand Awardsa, prestižnog međunarodnog natječaja u kojem stručni žiri, sastavljen od ponajboljih svjetskih dizajnera ocjenjuje logotipove brendova, a glavni kriteriji su originalnost i kvaliteta izvedbe. Riječ je o prijedlogu vizualnog identiteta Cigale Collection, Island of Lošinj, te vizualnom identitetu Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste.

Vizualni identitet Cigale Collection, Island of Lošinj, objedinjuje luksuznu ponudu hotela u najljepšoj lošinjskoj uvali Čikat. Obuhvaća tri objekta: neponovljivi Hotel Bellevue, sofisticiranu Villu Hortensiju i Boutique Hotel Alhambra & Villa Augusta. Ideja za vizualno rješenje dolazi iz talijanske verzije naziva uvale Cigale, koja u prijevodu znači "cvrčak".

Drugi vizualni identitet je onaj Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste, člana Small Luxury Hotels of the World grupacije, koji svojim otvaranjem zaokružuje luksuznu ponudu uvale Čikat. Riječ je o mjestu na kojem se duh aristokratskog vremena savršeno sjedinjuje s modernom udobnošću i vrhunskom uslugom.

Kreativan trojac agencije Kuharić Matoš jedinstvenog je stava:

"Posebno nam je drago zbog priznanja za vizualni identitet Boutique Hotela Alhambra & Ville Auguste jer nam je bio užitak surađivati sa stručnim timom Lošinj Hotels & Villas, hotelskog brenda lošinjske Jadranka Grupe koji su nam iskazali povjerenje i omogućili apsolutnu kreativnu slobodu u radu. Brojni suradnici na projektu, koji uključuje arhitektonski studio Arta projektiranje, Skira architectural lighting design…, omogućili su našem vizualnom identitetu da zaživi i postane sastavni dio doživljaja objekta."

Agenciju Kuharić Matoš su osnovali art direktori Luka Kuharić i Bojan Matoš u Zagrebu 2005. godine. Koncipirana je kao fleksibilna, multidisciplinarna kreativna agencija s težištem na vrhunskom dizajnu. Među njihovim referencama su, između ostalih, Mobius Advertising Award, Moscow International Advertising Festival, Magdalena Award, Festo, Godišnja nagrada Hrvatskog dizajnerskog društva, WOLDA (Worldwide Logo Design Award), logotipovi su im uvršteni u Logo Lounge Vol. 7.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije