U Milanu, na tjednu dizajna, popularnom Fuoresalone, predstavljeni su brojni noviteti. Jedan od spektakularnijih, kada govorimo u kategoriji kupaonske opreme i dizajna, svakako je Atrio linija tvrtke Grohe.
Interaktivna multimedijska platforma u obliku monumentalnog crnog kubusa omogućila je gostima da se potpuno utope u svijet posvećen apstraktnoj priči o novoj liniji Atrio i njegovim dvjema dominantnim osobinama – eleganciji i preciznosti.
– Ovom promocijom Grohe ulazi u novu eru dizajna kojom se odmičemo od svojih dobro utabanih puteva te stvaramo nešto uistinu važno – ikonu! – objasnio je Michael Seum, potpredsjednik Groheova Odjela za dizajn.
Dizajn linije Atrio odupire se iskušenjima tipičnih elemenata luksuznog dizajna.
Njegova istinska elegancija oblikovana je reduciranjem i pojednostavljenjem, stvorena je tek iz bazične geometrije – savršenog kruga koji predstavlja učinkovitost, ženstvenost i savršenstvo te cilindričnog prstena, još jednog vrlo simboličnog oblika koji simbolizira obećanje. No, osim estetskih komponenti, Atrio je i iznimno funkcionalan jer voda precizno prati oblik dizajna!
– Na ovom su projektu dizajneri i inženjeri stvorili savršenu harmoniju – istaknuo je Michael Seum dodajući da je bila potrebna iznimna posvećenost kako bi se izrodila ova kolekcija.