savršen trenutak

De’Longhi s Bradom Pittom otvara novo poglavlje u svijetu aparata za kavu

02.09.2021.
u 14:16

Za mene je kava više od pića. To je ritual koji nam omogućuje da zastanemo i stvorimo trenutak u kojem možemo istinski uživati. Ova kvaliteta, koju većina Europljana zna, također me inspirira - opisuje Brad Pitt koji dnevno pije najmanje tri šalice kave

Oskarom nagrađena ekipa ne snima samo holivudske filmove, već i reklame za kućanske aparate, što potvrđuje ekskluzivna kampanja koja je okupila slavnog filmskog glumca Brada Pitta, priznatog redatelja Damiena Chazellea i - De' Longhi, vodeću marku aparata za kavu u kućanstvu. Pokretanjem međunarodne kampanje, De’Longhi danas otvara novo poglavlje u svojoj bogatoj povijesti na svojoj službenoj YouTube stranici.    

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen eminentni kinematograf Linus Sandgren, dok je zadaća velikana Justina Hurwitza bila glazba za ovu kampanju. Radi se o oskarovcima svjetskog glasa čiji su prepoznati radovi poput filma La La Land, First Man ili Whiplash pomicali ljestvice i standarde Hollywooda. Kampanju također prate i vrhunski foto i video materijali za koje je bio zadužen Lachlan Bailey, inače australski fotograf čije radove koriste brandovi poput Calvina Kleina, Ralph Laurena, Emporio Armanija ili Jimmy Chooa.

Massimo Garavaglia, predsjednik uprave kompanije De' Longhi kaže: „Naša kompanija posljednjih godina bilježi uistinu izvanredne poslovne rezultate, dok je proizvodnja vrhunskih aparata za kavu odigrala ključnu ulogu u ovom rastu. Upravo iz tog razloga, vjerujemo da je Brad Pitt savršen ambasador branda te prava osoba za ispričati našu De' Longhi priču ostatku svijeta. Upravo je on istinski nositelj te promotor De' Longhi duha – hrabar i međunarodan te u isto vrijeme sofisticiran i elegantan“, zaključuje Massimo.

Dobitnik Oscara istinsko uživanje u šalici kave povezuje s europskim načinom života koji ga inspirira. “Za mene je kava više od pića. To je ritual koji nam omogućuje da zastanemo i stvorimo trenutak u kojem možemo istinski uživati. Ova kvaliteta, koju većina Europljana zna, također me inspirira ”, opisuje Brad Pitt koji ne može zamisliti savršen dan bez najmanje tri šalice svog omiljenog cappuccina.

Cilj kampanje je podići svijest o onom savršenom trenutku u kojem svi uživamo prilikom ispijanja našeg najdražeg napitka, koji nam svakodnevno daje snagu za sve izazove koji su pred nama – kave. Prigodno nazvan „Perfetto moment“, uistinu dočarava onaj savršen trenutak kada se možemo opustiti te uživati u okusu, mirisu i aromi ovog napitka koji ima blagotvorni učinak na organizam i život.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije