LIVING - novosti iz svijeta interijera
Naslovnica Interijeri Svijet noviteta

Brigada je do detalja osmislila ovaj beauty raj

Naša uspješna rješenja počivaju na temeljitoj analizi i strateškom pristupu, kako bi prostor koji uređujemo pričao baš onu priču koju klijent želi podijeliti sa svojim kupcima - kažu iz Brigade
15. srpnja 2021. u 11:49 0 komentara 129 prikaza
Foto: Daniela Rudan Velat

FABUspot je novi retail koncept tvrtke Orbico Beauty koji nudi proizvode za njegu kože, make up i mirise te je rezultat cjelovite suradnje agencije Brigada s Orbico grupom na razvoju novog tipa prodajnog prostora.

 | Autor : Daniela Rudan Velat Foto: Daniela Rudan Velat

Koncept je baziran na poticanju istraživanja i potrage za novim uzbudljivim beauty proizvodima kroz različite prostorne zone i aktivnosti. Središnji dio dućana namijenjen je aktiviranju kupaca kroz radionice i edukacije o novim proizvodima i tehnikama, dok intimniji poluzatvoreni dio u stražnjem dijelu služi za personalizirane usluge šminkanja i beauty tretmana od strane profesionalaca.

 | Autor : Daniela Rudan Velat Foto: Daniela Rudan Velat

Željeni prostorni doživljaj otkrivanja vlastite ljepote postignut je implementacijom ploha koje olakšavaju isprobavanje i otkrivanje novih proizvoda te personalizaciju i prilagodbu svakom pojedinom kupcu putem digitalne tehnologije skeniranja lica na konfiguratorima raspoređenima po prostoru.

 | Autor : Daniela Rudan Velat Foto: Daniela Rudan Velat

Nesavršenosti u teksturama materijala i boja i neočekivani prostorni elementi razlikuju FABUspot od ostalih kozmetičkih dućana i suptilno odmiču naglasak s nametnute, ispeglane savršenosti koja se često asocira uz svijet kozmetike, stvarajući opušteniju atmosferu prilikom izbora i kupovine.

 | Autor : Daniela Rudan Velat Foto: Daniela Rudan Velat

„U stvaranju jedinstvenog koncepta FABUspot parfumerija primijenili smo stečeno iskustvo u projektiranju prodajnih prostora i retail konzaltingu tijekom proteklih 11 godina. Naša uspješna rješenja počivaju na temeljitoj analizi i strateškom pristupu, kako bi prostor koji uređujemo pričao baš onu priču koju klijent želi podijeliti sa svojim kupcima. Naš posao je upravljanje osjećajem i doživljajem u prostoru“, istaknuo je Dominik Cergna iz Brigade.

 

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.