novo

Brigada je do detalja osmislila ovaj beauty raj

Daniela Rudan Velat
15.07.2021.
u 11:49

Naša uspješna rješenja počivaju na temeljitoj analizi i strateškom pristupu, kako bi prostor koji uređujemo pričao baš onu priču koju klijent želi podijeliti sa svojim kupcima - kažu iz Brigade

FABUspot je novi retail koncept tvrtke Orbico Beauty koji nudi proizvode za njegu kože, make up i mirise te je rezultat cjelovite suradnje agencije Brigada s Orbico grupom na razvoju novog tipa prodajnog prostora.

Foto: Daniela Rudan Velat

Koncept je baziran na poticanju istraživanja i potrage za novim uzbudljivim beauty proizvodima kroz različite prostorne zone i aktivnosti. Središnji dio dućana namijenjen je aktiviranju kupaca kroz radionice i edukacije o novim proizvodima i tehnikama, dok intimniji poluzatvoreni dio u stražnjem dijelu služi za personalizirane usluge šminkanja i beauty tretmana od strane profesionalaca.

Foto: Daniela Rudan Velat

Željeni prostorni doživljaj otkrivanja vlastite ljepote postignut je implementacijom ploha koje olakšavaju isprobavanje i otkrivanje novih proizvoda te personalizaciju i prilagodbu svakom pojedinom kupcu putem digitalne tehnologije skeniranja lica na konfiguratorima raspoređenima po prostoru.

Foto: Daniela Rudan Velat

Nesavršenosti u teksturama materijala i boja i neočekivani prostorni elementi razlikuju FABUspot od ostalih kozmetičkih dućana i suptilno odmiču naglasak s nametnute, ispeglane savršenosti koja se često asocira uz svijet kozmetike, stvarajući opušteniju atmosferu prilikom izbora i kupovine.

Foto: Daniela Rudan Velat

„U stvaranju jedinstvenog koncepta FABUspot parfumerija primijenili smo stečeno iskustvo u projektiranju prodajnih prostora i retail konzaltingu tijekom proteklih 11 godina. Naša uspješna rješenja počivaju na temeljitoj analizi i strateškom pristupu, kako bi prostor koji uređujemo pričao baš onu priču koju klijent želi podijeliti sa svojim kupcima. Naš posao je upravljanje osjećajem i doživljajem u prostoru“, istaknuo je Dominik Cergna iz Brigade.

 

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije