Inovacija

Atrio iz Grohea pomiče granice dizajna

07.05.2018.
u 11:27

Tijekom upravo održanog Milanskog tjedna dizajna Fuoresalonea, u novootvorenom impresivnom izložbenom prostoru GROHE-ov tim dizajnera najavio je zaokret od svega dosad viđenog u njihovoj ponudi te posjetiteljima ponudio ATRIO Cube Experience

Vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme GROHE predstavio je redizajn kupaoničke opreme, jedinstven i odvažan, GROHE ATRIO. Za njegovo predstavljanje odabrano je i dostojno mjesto – Milanski tjedan dizajna, Fuoresalone 2018.

Ovogodišnji Milanski tjedan dizajna ugostio je tako ATRIO Cube Experience, vrlo posebnu prezentaciju kakvu ikona dizajna i zaslužuje.

Tijekom upravo održanog Milanskog tjedna dizajna Fuoresalonea, u novootvorenom impresivnom izložbenom prostoru GROHE-ov tim dizajnera najavio je zaokret od svega dosad viđenog u njihovoj ponudi te posjetiteljima ponudio ATRIO Cube Experience! Interaktivna multimedijska platforma u obliku monumentalnog crnog kubusa omogućila je gostima da se potpuno utope u svijet posvećen apstraktnoj priči o novoj liniji Atrio i njegove dvije predominantne osobine eleganciji i preciznosti.

 

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije