Ljubav bez ijedne mrlje

Antonija Stupar Jurkin u novoj kampanji za Saponia Lifestyle kolekciju

promo
Foto: Promo
26.10.2016.
u 10:30

Antonijin životni stil je dinamičan i moderan pa se Saponijini Lifestyle proizvodi, koji savršeno peru, čiste i mirišu, idealno uklapaju u njezin život.

Saponia je nedavno pokrenula kampanju „Ljubav bez ijedne mrlje“, kako bi predstavila novu liniju proizvoda Lifestyle. Zaštitno lice kampanje je poznata voditeljica Antonija Stupar Jurkin, a slogan „Ljubav bez ijedne mrlje“ na izrazito emotivan način ističe besprijekornost Saponijinih proizvoda.

Foto: Promo

Antonijin životni stil je dinamičan i moderan pa se Saponijini Lifestyle proizvodi, koji savršeno peru, čiste i mirišu, idealno uklapaju u njezin život.

Foto: Promo

Osim učinkovitosti, proizvodi plijene i svojim atraktivnim izgledom u tiffany tonovima. Linija proizvoda Lifestyle kreirana je za sve one koji vole uživati u lijepim stvarima i životu, a od života uzimaju samo najbolje. Kolekcija je inspirirana modom, ljepotom, dizajnom i interijerima, hranom i putovanjima, a u proizvode je pretočeno sve ono što je kvalitetno, lijepo, moderno i novo.

Foto: Promo

Pokušali smo pronaći ljepotu u svemu što nas okružuje i pretočiti u liniju Lifestyle. Kada je riječ o liniji Lifestyle, posebna pozornost posvećena je razvoju kvalitetnih formulacija i atraktivnih mirisnih kreacija. Linija proizvoda Lifestyle obuhvaća Saponijine premium brendove – Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Bis. Saponia je vodeća hrvatska deterdžentsko-toaletna industrija sa tradicijom dužom od 120 godina.

Foto: Promo

Riječ je o kvaliteti kojoj kupci vjeruju, a o uspjehu tvrtke najbolje govore njezini proizvodi kao što su Faks Helizim, Ornel, Arf, Likvi, Nila, Kalodont ili Bis. Oni su rezultat rada vrhunskih stručnjaka, a zanimljiva i hvalevrijedna informacija je da Saponia svoje proizvode nikada ne testira na životinjama.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije