I to treba znati

Tajna prodaje? Kako skrenuti pažnju i oglasom privući kupce

nekretnine
Foto: Thinkstock
1/6
16.10.2015.
u 08:30

Da bi bio atraktivniji, naslov oglasa opremite podacima o lokaciji i površini te priložite puno fotografija. Ostavite broj telefona i javljajte se na pozive

Prodaja nekretnina naporan je posao za koji se u samom početku uopće ne može predvidjeti koliko će dugo trajati i s kakvim će uspjehom završiti. Prvi je korak oglašavanje, a hoće li oglas u moru sličnih u tiskanim izdanjima oglasnika ili specijaliziranim web portalima biti primijećen ovisi o nekoliko sitnica koje su to samo naizgled.

Za početak valja kreirati atraktivan naslov oglasa, pa iskusni posrednici u prodaji nekretnina ističu da je već u samom naslovu dobro istaknuti, primjerice, ulicu ili gradsku četvrt i neku drugu posebnost nekretnine koja se prodaje. Time će oglas privući pažnju potencijalnih kupaca kojima je baš ta informacija važna.

Uz oglas je važno priložiti i što detaljniji i točniji opis. Dođe li do razgledanja nekretnine, svaka će neistina potencijalnog kupca odmah razočarati i smanjiti šanse da nekretninu stavi na listu svojih prioriteta.

Foto: pixabay

Objavite cijenu
Nadalje, uz oglas je nužno priložiti i nekoliko fotografija i opis nekretnine kako bi se mogao dobiti što bolji dojam. Uz fotografije je dobro priložiti i tlocrt te videosnimku objekta. Jednu fotografiju valja označiti kao naslovnu – ona će biti prikazana pri pretraživanju. Prije fotografiranja interijer treba urediti i osloboditi od suvišnih stvari, poput sušilice rublja u dnevnoj sobi, dječjih igračaka na podu ili novina razbacanih na stolu.

Foto: pixabay

Valja objaviti cijenu. Iskustvo pokazuje da nekretnine pored kojih stoji “cijena na upit” ili “1 kuna” imaju manji broj pretraživanja. Pri formiranju cijene treba biti realan i poštovati stanje na tržištu. To znači da treba zaboraviti kako su se cijene kvadrata kretale prije nekoliko godina. Najbolje je provjeriti kolike su prosječne tražene cijene na istoj lokaciji. To je prilično realan pokazatelj stanja na tržištu.

Foto: pixabay

Reagirajte na poziv
Da bi se nekretnina prodala u što kraćem roku, posrednici nude i brojne savjete. Vice Šantak, direktor Rivalitas nekretnina, ističe:
– Cijena je najčešće presudna, a mora biti realna, bez obzira na to radi li se o prodaji ili najmu. Na to uvijek upozoravamo prodavatelje ili najmodavce. Istodobno, trudimo se da naši oglasi budu primijećeni kvalitetnom tekstualnom i slikovnom prezentacijom te odgovarajućim marketingom.

Foto: pixabay

Potencijalno zainteresiranima valja ostaviti broj telefona na koji mogu nazvati. Ako se netko zainteresira za oglas, želi obično odmah i iz prve ruke dobiti što više informacija. Stoga nije preporučljivo ograničeno vrijeme zvanja (samo ujutro ili navečer). E-mail je moguća alternativa, ali samo ako nema druge mogućnosti i ako se odgovara odmah, bez vremenske zadrške.

>>Hrvatskoj i dalje kronično nedostaju luksuzne nekretnine

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije