Naslovnica Interijeri

Izložba hrvatskog dizajna postala prava ljetna atrakcija!

Velik je interes stranaca za hrvatski dizajn, a za neke brendove postoji čak i lista čekanja
17. srpnja 2014. u 13:58 0 komentara 353 prikaza
izložba Dubrovnik
Pogledajte galeriju 1/5

Prodajna izložba hrvatskih dizajnera, otvorena prije desetak dana u Dubrovniku, brzo je postala jedno od najposjećenijih odredišta domaćih i stranih gostiju te Dubrovčana koji su prepoznali vrijednost hrvatskog dizajna i proizvoda izloženih u renesansnoj Luži u središtu Dubrovnika.

Na vrhuncu ljetne sezone, kada je Dubrovnik prepun gostiju iz cijeloga svijeta, prodajna izložba nudi autohtone suvenire te obogaćuje kulturno-turističku ponudu, što posebno cijeni i Grad Dubrovnik koji je podržao ovaj projekt, kao i građani Dubrovnika koji rado svraćaju i, kako su potvrdili, pronalaze idealne komade za svoj dom i za sebe.

izložba Dubrovnik | Autor :

Svake godine dvadesetak mladih hrvatskih dizajnera sudjeluje u kreativnom istraživanju i propitivanju sociologije turizma. Promišljajući razne elemente i putove paralelne turističke stvarnosti, pokušavaju proširiti iskustva te interpretirati tradiciju na nov, nostalgičan ili humorističan način. Rezultati su predmeti, priče ili scenariji iz kojih se nazire neki budući turizam, gdje se u jednakim dijelovima isprepliću postojeće kulturno naslijeđe i stvarna turistička iskustva. Dubrovnik se, kao sjecište putova turista koji dolaze iz raznih dijelova svijeta morem, kopnom ili avionom, pokazao idealnim mjestom za ovu prodajnu izložbu, a stranci koji posjete Lužu ne kriju svoje oduševljenje talentiranim dizajnerima i njihovim proizvodima. Što se tiče proizvoda koji se za sada najbolje prodaju, to su svi proizvodi Sonde, Hommage supi, za koje čak postoji i lista čekanja dok roditelji s djecom obožavaju Boye. Velik je interes stranaca za namještajem tvrtke Artisan kao i Revolve, čija se dostava za Manchester upravo dogovara. Brand Adrian Ivane Omazić hit je među Dubrovčankama, a T-shirti iz serije Gradovi s motivima Dubrovnika, Splita i Zadra omiljeni su suvenir stranaca. Sheriff&Cherry sunčane naočale žele svi, a za nekim proizvodima, poput lampi Mini Me Filipa Gordona Franka postoji interes inozemnih concept-storeova.

O važnosti ove izložbe svjedoči i izvrsna posjećenost, i to ne samo turista nego i brojnih javnih osoba poput glumca Livija Badurine, arhitekta Marka Dabrovića, vaterpolista Juga Mihe Boškovića i Marka Macana, a osim njih, i svjetski poznata imena dizajna poput Camille Kovac posjetili su i podržali ovu izložbu.

U prodajnoj izložbi, između ostalih, sudjeluju hrvatski brendovi Kvadra, Element, Sheriff & Cherry, Adrian, I-GLE i dr. te brojna renomirana imena hrvatskog dizajna, kao npr. Numen, Grupa, Manufakturist, Filip Gordon Frank, Sanja Rotter, Marko Pavlović, Maja Mesić, Ruđer Novak Mikulić i Marija Ružić, Oaza, Ksenija Jurinec i drugi.

Izložba je otvorena do 24. kolovoza.

Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.