Inozemni uspjeh

Slavonika, novi hrvatski brend čije kuhinje su oduševile na sajmu u Milanu

28.04.2018.
u 13:02
Dizajn Slavonike i samog štanda potpisuju mladi hrvatski dizajneri Nataša Njegovanović, Karla Paliska i Tvrtko Bojić
Pogledaj originalni članak

Slavonika, konceptualna kuhinja tvrtke Ancona Grupa iz Đakova, reinterpretira emotivnu dimenziju atmosfere tradicionalne slavonske kuhinje kao središnjeg mjesta za druženje te kuhanja i druženja na otvorenom.

Prošli je tjedan Slavonika premijerno predstavljena na prestižnom milanskom sajmu kuhinja „Eurocucine“, gdje je prepoznata kao jedan od najinovativnih projekata. Dizajn Slavonike i samog štanda potpisuju mladi hrvatski dizajneri Nataša Njegovanović, Karla Paliska i Tvrtko Bojić. Oni su pod vodstvom Nikole Radeljkovića, koji je vodio strateški razvoj proizvoda, osmisli koncept kojim se kroz karakteristične boje, mirise i materijale oživljava identitet slavonske kuće i samog geografskog podneblja, toplim pastelnim bojama i znamenitim slavonskim hrastom.

Slavonika je izrasla iz tipologije tradicionalne slavonske kuhinje čiji su sastavni elementi bili stol za pripremu jela i objedovanje, kredenc i ormar za pohranu posuđa i polica koja se nalazila u smočnici (špajzi), a u kojoj se čuvala zimnica i slavonske delicije. Njihovom reinterpretacijom pridružen im je i nov element poput modularnih ormarića, neizbježnih za funkcionalnost suvremene kuhinje.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.