Interijer

Na mjestu bivšeg šoping-centra osvanuo luksuzni hotel

Foto: Danijel Bereković/PIXSELL
Na mjestu bivšeg šoping-centra osvanuo luksuzni hotel
02.07.2017.
u 07:27
Rekonstrukcija je bila jako opsežna i trajala je punih 16 mjeseci, a najveća intervencija bilo je otvaranje prozora na vanjskoj terasi
Pogledaj originalni članak

U prostoru bivšeg šoping-centra Cascade u zagrebačkoj Tkalčićevoj ulici nedavno je otvoren hotel s četiri zvjezdice – Academia.

– Nakon opsežnih građevinskih zahvata, odnosno rekonstrukcije koja se sastojala od zatvaranja postojećih tzv. ulica koje su bile natkriveni vanjski prostori, otvaranja centralnog svjetlarnika kroz sve etaže da bi se dobilo dnevno svjetlo u prostoru recepcije i predvorja te vizualno povezali svi katovi.

Foto: Danijel Berkovic/Pixsell

Otvaranjem unutrašnjeg dvorišta osiguralo se dnevno svjetlo za svaku pojedinu sobu. Sve postojeće instalacije trebalo je mijenjati i prilagoditi novoj namjeni i kapacitetu poštujući zadane visine i zahtjeve visokog nivoa uređenja hotela. Radovi su trajali 16 mjeseci. Najveća intervencija u vanjskom izgledu postojeće građevine otvaranje je prozora na fasadi. Prozori su projektirani kao izbačeni okviri koji u interijeru postaju klupice za sjedenje, zahvaljujući čvrstoj čeličnoj konstrukciji – objašnjavaju direktori tvrtke Kap 4 Nikica Tabain i Nikola Miletić.

Osim vanjske rekonstrukcije, radilo se i na uređenju interijera.

Foto: Danijel Berković / Pixsell

– Uz pomoć dizajnerice Ive Ćurković Spajić i uz izvođača tvrtku Sinago osmišljen je veliki centralni vitraj koji se proteže kroz 3 etaže i centralno stubište te vizualno povezuje katove. Taj je motiv dalje korišten kao dio vizualnog identiteta i provučen kroz detalje interijera koji su se izrađivali po mjeri: tepihe, stakla u kupaonicama, slike u sobama… Tako je hotel dobio svoje “custom-made” proizvode. Za ostatak je maksimalno korišten namještaj i proizvodi hrvatskih proizvođača: Prostorijine fotelje, svjetiljke Maroon Creations, Bernardijevi stolci – zaključuju direktori.

Foto: Danijel Bereković/PIXSELL

Hotel Academia zanimljiva je sinergija hotelske, ugostiteljske i trgovačke namjene. Osim 51 sobe i 2 apartmana, hotel sadrži i restoran u prizemlju, garažu, 2 sale za svadbe i konferencije, a uskoro i wellness te se nalazi na samo 5 min šetnje od Trga bana Jelačića. Anita Palac, direktorica prodaje i marketinga hotela, još je istaknula:

– U sklopu hotela je Bistro St. Michael, specifičan po raznovrsnoj ponudi jela. U njemu se gosti mogu okrijepiti brunchom i raznim zalogajima.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

LU
lunar777
11:49 02.07.2017.

Ovi koji smišljaju imena ubili bi se da ne daju svemu imena na engleskom... još malo i šetnjom u Zagrebu se neće moći pročitati ništa a da nije na engleskom jeziku.

NE
neutrin0
14:42 02.07.2017.

lunar razumijem što želiš reći, ali u ovom slučaju se ipak radi o latinskom, a ne o engleskom jeziku. Usput rečeno, latinski je bio dugo stoljeća službeni jezik u Hrvatskoj. Ono što je bezveze je značenje naziva. Naime, akademija baš i nije neki naziv za hotel :)

DU
Deleted user
15:58 02.07.2017.

Kad vi budete pravili hotel, nazovite ga npr. Ćuprija, pa će te skužiti u čemu je problem... Ja mislim da je super ime hotela Academia... Prvenstveno je najbitnije da ga svi mogu pročitati