ZAVRŠENA AMBIENTA

Nikad skromnije izdanje najvažnijeg sajma namještaja

Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
ambienta
22.10.2015.
u 12:45
Ove godine, na 42. izdanju Ambiente, svoje proizvode pokazalo je tek 127 izlagača iz 13 zemalja. Što je razlog tome, saznajte u tekstu
Pogledaj originalni članak

Iza nas je još jedno, 42. izdanje Ambijente, međunarodnog sajma namještaja, unutarnjeg uređenja i prateće industrije koji se od 14. do 18. listopada održavao na Zagrebačkom velesajmu. Dojam nakon svega viđenog mogao bi se izreći pitanjem: zar je to sve?

To su se, vjerojatno, ovih dana pitali ne samo svi posjetitelji koji su se zatekli na sajmu, nego i sami izlagači, navikli na veću konkurenciju i interes publike. Broj izlagača ove se godine prepolovio te se na prostoru od 7500 m2 našlo svega 127 izlagača iz 13 zemalja. Usporedbe radi, prošlogodišnji sajam na 20.000 m2 ugostio je 180 izlagača, a godinu prije 257, što govori o osjetnom i kontinuiranom padu jednog od najznačajnijih tematskih sajmova koji usto ima i jak regionalni značaj.

Foto: Goran Jakuš/Pixsell

Razlog manjem broju izlagača prije svega je u gospodarskoj krizi i situaciji u domaćoj drvnoj industriji, koja svoju šansu vidi u plasiranju proizvoda na inozemno tržište jer je izgubila bitku od stranih kompanija koje uvoze u Hrvatsku i postale su dominantne na našem tržištu. Ada Kezić, jedna od malobrojnih dizajnerica koja je izložila svoj rad, navodi još neke razloge:

Nedostaje podrška

– Iako je drvna industrija na neki način u krizi, nedostaje podrška nekih bitnih institucija koje bi trebale surađivati i zajednički djelovati da se sajam održi i podigne na nivo koji zaslužuje. Grad Zagreb i turistička zajednica u ovakvim bi događanjima trebali vidjeti velik potencijal i nastaviti dalje raditi te razvijati ovaj brend – smatra Kezić.

Dodatni problem jest i što Zagrebački holding, pod koji spada i Velesajam, prekasno objavljuje plan i program za sajmove što rezultira ovakvim odazivom.

>>Počela Ambienta: atrakcija su outlet dućan i domaći dizajneri

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.