Panedmija uzrokovana COVID-om, koja nas je natjerala da u domu provodimo puno više vremena pa ga i, logično, želimo oplemeniti, uljepšati, preurediti...iznjedrila je i sjajne stvari kad govorimo o dizjanu. Brendovi i dizajneri koji su u normalnim okolnostima fukusirani na modu okrenuli su se dizajniranju komada za dom. I ne govorimo tu samo o detaljima i dodacima već i o ozbiljnim kolekcijama posuđa, kućnih tekstila i konkretnih komada namještaja.
Versace je ove godine na milanskom Salone del Mobile predstavio impresivnu Home kolekciju koja uključuje dodatke poput dekica, jastučića i sličnih tekstila, ali i veliki namještaj - krevete, ormare, stolce...
Gucci je logomaniju odlučio proširiti na Home asortiman koji nosi ime Gucci Decor, a sve što naprave s oznakom brenda, u pravilu se rasproda. Možda je najbolji primjer njihov stolac koji košta više od 25 tisuća kuna, a koji je rasprodan u svega par sati.
U ovu utrku uređenja doma uključio se i Dior koji svojom podlinijom Maison oduševljava kupce diljem svijeta. Ako vam za oko zapne neka od divota iz Diora nemojte se čuditi paprenim cijenama - jedan tanjur košta oko 900 kuna.
Fendi Casa već godinama sinonim je za vrhunski namještaj, a specijalizirali su se i za opremanje hotela. U pandemijskom vremenu fokusirali su se, pametno, na outdoor asortiman - za uživanje na otvorenom sa stilom.
I Hermes se odlučio pozabaviti domom pa je tako ova francuska luksuzna kuća u Milanu predstavila svoju viziju uređenja interijera. Bazirali su se na ručno oslikanoj keramici i tepisima, a predstavili su i par komada namještaja koji su oduševili svojom estetikom, odnosno jednostavnim dizajnom i vrhunskom kvalitetom. Cilj im je bio, kažu, stvoriti kolekciju koja je jednostavna i elegantna te omogućava maksimalnu udobnost.
Svog konja u ovoj utrci ima i dizajnerica Tory Burch koja puno ulaže u Home kolekciju, prije svega u posuđe i kućne tekstile, a upravo se njezin tim pobrinuo za uređenje stolova na nadavno održanoj Met Gali.
Za svakodnevnu inspiraciju pratite nas i na Instagramu!