Zelena ideja

Kako je obiteljski OPG dobio besplatne usluge naše najpoznatije reklamne agencije

Foto: Goran Jakus/PIXSELL
zelena ideja
Foto: Goran Jakus/PIXSELL
zelena ideja
07.04.2014.
u 00:00
Pogledaj originalni članak

OPG-u “Marica Jug” iz Koške još 2000. prepoznali su značaj i potencijal ekološkog uzgoja te su se u pravom trenutku diferencirali od ostalih proizvođača. Bio im je to, kažu, prvi izbor jer su se vodili idejom da svaki čovjek ima pravo na prehranu koja nije zasićena pesticidima, teškim metalima i drugim štetnim tvarima koje se koriste u industriji hrane.

Četrnaest godina poslije zbog iznimne kvalitete svojih voćnih sokova postao je jedan od 16 pobjednika natječaja “Zelena ideja” te će dobiti besplatne usluge promidžbe naše poznate marketinške agencije Bruketa&Žinić OM.

 Više od motike

– Kada se spomene ekološka poljoprivreda, svi u prvom redu vide motiku i puno posla te odricanje od tehnologija koje se primjenjuju u konvencionalnoj poljoprivredi. Iako ima puno posla i ograničeni smo u primjeni modernih gnojiva i kemijskih sredstava, i bez njih se mogu postići dobri rezultati – govori vlasnica Marica.

Da rezultati zaista budu bez greške, proces prerade njezina voća i povrća u ukusne sokove odvija se pod nadzorom Prehrambeno-tehnološkog fakulteta u Osijeku. Tamo se, ovisno o proizvodu, rade testovi na prosječno 500 štetnih tvari. Iako se proizvodi pet vrsta soka, najponosniji su na...

– Sok od jabuka. To je proizvod s kojim smo krenuli i koji je sada već prepoznatljiv na tržištu. Poseban je po svom okusu jer je autentičan. Nastojimo u procesu prerade što manje utjecati na proizvod da bi zadržao što je moguće više svojih prirodnih svojstava – napominje Marica. 

Svima koji se žele okušati u ekološkoj proizvodnji iz vlastitog iskustva poručuje da ne očekuju kako će se obogatiti, no da ne odustaju.

Udruženje je put

– Problem je također nedostatak krovne organizacije koja bi nas držala na okupu, usmjeravala, savjetovala i educirala. 
Potražnja za ekoproizvodima sve je veća na našem, a posebno na europskom tržištu. Da bi nam se proizvodnja isplatila, trebalo bi poraditi na udruživanju nas malih proizvođača. Tako bismo smanjili troškove i povećali isplativost te dobili proizvode ujednačene kvalitete – zaključila je Marica. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.