Love.Joy.Bliss

Ružičasti pliš i dijamantni detalji okosnica su kolekcije namještaja Mirande Kerr

Foto: Instagram/universalfurn
Ružičasti pliš i dijamantni detalji okosnica su kolekcije namještaja Mirande Kerr
25.10.2019.
u 08:00
Miranda Kerr na High Point Market, sajmu namještaja, predstavila je svoju kolekciju namještaja Love.Joy.Bliss nastalu u suradnji s proizvođačem namještaja Universal Furniture. Kolekcija će za prodaju biti dostupna tek 2020. godine
Pogledaj originalni članak

Australski model Miranda Kerr na High Point Market, sajmu namještaja, predstavila je svoju kolekciju namještaja Love.Joy.Bliss nastalu u suradnji s proizvođačem namještaja Universal Furniture, navodi housebeautiful.com.

Na kreiranje namještaja utjecao je i osobni stil Mirande Kerr te tako kolekciju karakteriziraju detalji kristala i roze boje koji čine stil njenih stolova i polica

Foto: Instagram/universalfurn

S druge strane, kolekciju karakterizira i upotreba geometrijskih motiva, a temelje se na geometrijskom vjerovanju. Kako je trokut iznimno važan, tako su ključni namještaji kolekcije obilježeni ovim likom, ali na neočekivane načine. 

Foto: Instagram/universalfurn

Tako su prednje strane komode izrađene u obliku dijamanta, a vrata ormara ukrašena su kristalima

Foto: Instagram/universalfurn
Geometrijski su motivi omekšani upotrebom nježnijih boja kakva je roza te mekanih materijala kakav je pliš.  

Naziv kolekcije sastavljen od tri ključne riječi ima značenje, tvrdi Kerr.  

Love je bila riječ koja je trebala predstaviti namještaj za spavaću sobu, Joy za namještaj kuhinje i blagovaonice te Bliss za namještaj dnevne sobe. Na kraju, čitava kolekcija odiše svim trima riječima koje se očituju u svakom komadu namještaja - kazala je. 

Otac Mirande Kerr radio je u građevinskoj industriji te je čitavo njeno djetinjstvo obilježeno uređenjem domova, a karijera modela omogućila joj je brojna putovanja iz kojih crpi inspiraciju pa sama suradnja s proizvođačima namještaja ne čudi. 

Foto: Instagram/universalfurn

"Miranda je imala točnu viziju što želi od ove kolekcije, a na prvi je sastanak došla s 50 prijedloga za dizajn namještaja od kojih je većina naposljetku uključena u kolekciju, nepromijenjena", kazao je Neil MacKenzie, direktor marketinga Universal Furniture. 

Foto: Instagram/universalfurn

 

Za mene, dom je tamo gdje je srce. To je moje svetište. Idealna noć u domu bila bi jednostavna obiteljska večera nakon koje slijedi društvena igra ili karaoke, objasnila je svoju vizuju manekenka.

Love.Joy.Bliss kolekcija bit će dostupna za prodaju od iduće godine.

 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.