Prostoria, poznati i višestruko nagrađivani domaći brend koji pod svojim okriljem okuplja ponajbolji hrvatski produkt dizajn, poslovnu godinu 2016. započela je i više nego aktivno, izlažući svoje proizvode na dva prestižna međunarodna sajma namještaja i dizajna – Maison&Objet u Parizu te IMM Cologne u Kölnu.
Na oba sajma Prostoria je izlagala već dva puta, a s ovog drugog prošle godine vratila se s nagradom “Interior Innovation Award”. Uz dosad poznate primjerke iz svojih kolekcija na sajmovima u Francuskoj i Njemačkoj održanima u siječnju, predstavili su uz poznate kolekcije i dva nova modela – sofu Convert i barski stolac Strain koji je rezultat suradnje s dizajnerom Simonom Morasijem Piperčićem.
Usto, kako su nam rekli u Prostoriji, izložili su i stolac Oblique s metalnim postoljem i drvenim rukonaslonom. Njihov prepoznatljiv koncept štanda koji simbolizira i dočarava slogan “Every room has a story” nastavljen je i ove godine.
- Organizacija je na oba sajma, kao i uvijek, bila vrlo profesionalna, to je već dio njihove tradicije, što nam je pomoglo da svoje radove predstavimo što bolje, na svoj specifičan način. A to je rezultiralo velikim interesom i nizom pohvala publike, što nam je i najbitnije – kažu u Prostoriji.