Ovih dana, nakon nekoliko godina izvan tržišta, talijanska kuća posteljine Pratesi započinje novo poglavlje. -Pratesi je oduvijek bio brend kojem su se svi divili - kaže Michelle Klein, predsjednica i izvršna direktorica Sferre, koja je kupila Pratesi od J2 Brands Group 2020. Brend je to koji je prvi izbor zvijezda s A liste: Elizabeth Taylor, Andy Warhol, Coco Chanel i Stella McCartney najpoznatiji su obožavatelji plahti i posteljine s ovim slavnim imenom.

Nakon dvije godine pauze, Pratesi je predstavio svoju novu kolekciju. Brend uz novu kolekciju u ponudi ima i klasične linije, uključujući vezenu trostruku prugu koju je Coco Chanel uvela 1927. (kasnije nazvanu kolekcija Tre Righe), piše AD.
Nakon svog online lansiranja, tvrtka se planira postupno vratiti i u standardne luksuzne maloprodaje, počevši od partnerstva u Harrodsu. Kako bi pomogli u oblikovanju budućnosti brenda, novi vlasnici su prvo zaronili u Pratesijevu prošlost.
“Osim prekrasne dugovječnosti kao 115 godina starog naslijeđenog brenda, to je priča o tome kako je počelo”, kaže Klein, pozivajući se na gotovo apsurdno romantičnu priču o osnivanju tvrtke. 1896. trgovac vinom Remigio Pratesi naručio je ručnu izradu kompleta ultraluksuzne posteljine u blizini Firence u nadi da će osvojiti svoju željenu nevjestu. Proces izrade trajao je dvije godine, a brak je uslijedio godinu dana kasnije. Do 1906. to je pretvoreno u obiteljski biznis.
Od procesa do dizajna, sljedeće poglavlje brenda je delikatno tkanje klasičnog i suvremenog. Omiljeni vezovi, kao što su Tre Righe i Treccia, vratit će se zajedno s debitantskim kolekcijama Icona i Treccia Moderno. Icona, naprimjer, uključuje monogram "P" s novom elegancijom. Materijali korišteni u kolekciju idu od egipatskog pamuka od perkala, a sve se proizvodi Italiji. Riječ je o luksuznoj posteljini koja je s pravom na glasu, naime, kako kaže Klein, ona je dugovječna i praktički neuništiva.