Drugi broj Večernjakovog premium magazina Living imao je sinoć svoje službeno predstavljanje u centru Zagreba.
Kako izgleda novo izdanje raskošnog mjesečnika koji spaja teme interijera, urbanog vrtlarenja, gastra i svega ostalog što se tiče umijeća življenja, došla su provjeriti brojna relevantna imena iz branše i jednoglasno se oduševila sadržajem.
- Ovo je proizvod na najvišem europskom nivou. Drugi broj još mi je bolji od prvog i mislim da ga dugo neću ispuštati iz ruke - rekla je kolumnistica Doma&vrta, stručnjakinja za uređenje interijera, Ankica Juričević.
U drugom izdanju Living, među ostalim, na stotinu stranica nudi senzacionalan editorijal o terasama, iscrpni vodič kroz shabby chic stil, pogled u predivne domaće domove, lekcije početnicima o sadnji cvijeća, sve o pripremi dobrog roštilja...
- Osobito mi se svidjela tema o vertikalnim vrtovima, a ima zaista za svakog ponešto. Sigurna sam da ću i ja ovdje pronalaziti ideje za svoje projekte. Nama stručnjacima uvijek treba takvog sadržaja jer moramo pratiti trendove i stoga su ovakvi časopisi zlata vrijedni - kazala je dizajnerica interijera Mirjana Mikulec.
Living je novi brend unutar Večernjakovog portfelja i tržištu se predstavio kao izrazito ambiciozno i sadržajno izdanje.
- Želja nam je pokazati najljepše interijere, izdvojiti najbolje iz domaćih trgovina i inspirirati naše čitatelje da učine svoj život još ljepšim. Mislim da smo na dobrom putu, no najbolje je da ga čitatelji kupe i uvjere se sami - istaknula je urednica Livinga Martina Strukić.
Living je dostupan na svim kioscima po cijeni od samo 14 kuna što ga čini najpristupačnijim magazinom u svom segmentu.