Kažu da žena nikad ne može imati dovoljno cipela i torbica. Posebno torbica. Posebno kad su superzanimljivog dizajna, domaće proizvodnje i od najfinijih materijala. Upravo takve, posebne, osmišljava i sama izrađuje domaća dizajnerica Lucija Vrcić čije torbice, inspirirane životinjskim svijetom, dominiraju društvenim mrežama, posebice Instagramom. A kako i ne bi kad su tako fotogenične. Lucija se izradom torbica bavi već dugi niz godina, a po završetku Tekstilno-tehnološkog fakulteta odlučila je posvetiti se samo njima. Uskoro je stekla pravu vojsku sljedbenica, uključujući mnoge osobe iz domaćeg javnog života.
Što biste rekli, koja je tajna vašeg uspjeha?
Mislim da je riječ o kombinaciji ljubavi prema dizajnu, upornosti i toj nekoj želji da stvaram. I danas, kao i kad sam počinjala, sve radim sama, od dizajniranja do izrade svake torbe. Svaka torba je ručni rad i mislim da je to jedna od stvari koju ljudi cijene.
Svakako cijene i zanimljiv dizajn, kao i činjenicu da cijene nisu prenapuhane?
Cijene mojih torbi, koje zasad prodajem putem društvenih mreža – Facebooka i Instagrama, kreću se od 380 kuna za one manjih dimenzija do 580 kuna za one najveće. Riječ je o kožnim torbama koje, uz pravilno održavanje, traju godinama. Imam i ruksake, njih izrađujem od ekokože i cjenovno su još povoljniji.
Ono što se ističe na prvu, jednim pogledom na torbe, životinjski su motivi. Odakle ta tematika u dizajnu?
Otkad znam za sebe, imam neke bube u glavi. Šalim se. Životinjski svijet oduvijek mi je fascinantan i zbog boja i zbog oblika i tražila sam način kako da te karakteristike prenesem na torbe. Osim toga, ta životinjska dimenzija čini ih drugačijima, posebnima, zanimljivijima...
Kako je biti mladi poduzetnik u Hrvatskoj, s domaćom proizvodnjom?
A borba je to. Imam svoju malu radionicu u kojoj provodim dane i noći. Ponekad klijentice zahtijevaju brzu isporuku pa moram stisnuti i po 20 sati u komadu. Ali jako me veseli taj posao i nije mi teško. Naravno, voljela bih imati mogućnosti proširiti posao. Prvi korak o kojem intenzivno razmišljam jest pokretanje web-shopa. No to zahtijeva pomnu pripremu i, naravno, novčana ulaganja. Ali vjerujem da će se i to uskoro dogoditi...
Nije tajna da vaš dizajn obožavaju domaće influencerice i zvijezde. Koliko to pomaže u prodaji?
Svakako me jako veseli što su prepoznale moj dizajn kao kvalitetan i vrijedan promocije. No još me više vesele vjerne klijentice koje su toliko oduševljene torbicama da se vraćaju po još novih modela. One su istinske ljubiteljice brenda.
Budući da vam je dizajn vrlo neobičan, imate li nekih posebnih želja klijentica?
Pa bilo je svakakvih zahtjeva, ali trudim se ne odstupati previše od svog dizajna. Volim dopustiti kupcima da biraju boje, ako žele, da personaliziraju torbu, ali ne radim po narudžbama...