potez života

Kakav zaokret: Sanja Gregorius objesila je kuhaču o klin i posvetila se prvoj ljubavi - uređenju interijera

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Kakav zaokret: Sanja Gregorius objesila je kuhaču o klin i posvetila se prvoj ljubavi - uređenju interijera
04.11.2024.
u 09:35
Uložiti se isplati i u dobar tepih jer tepih ima čudesnu moć transformirati prostor, u atraktivan luster, posebno u ulaznom prostoru i/ili iznad blagovaoničkog stola te u pomoćne stoliće koji danas dolaze u zaista svom mogućim kombinacijama i imaju veliku moć prilagodbe prostoru. Naime, to je komad koji će atraktivno izgledati i u malom i u velikom prostoru
Pogledaj originalni članak

Sanju Gregorius Zagrepčani su upoznali kao vlasnicu kultnog restorana Apetit u Obrtničkom prolazu i svi koji su ikad jeli kod nje znaju da Sanja izvrsno kuha. Ali rijetki su znali da Sanja, osim što stvara čaroliju u kuhinji, stvara i onu u interijeru. Njezine dekoracije u vrijeme blagdana bile su uvijek među najljepšima u gradu i pravo zadovoljstvo bilo je boraviti u prostoru čije uređenje je potpisivala. Prije tri godine odlučila se povući iz gastro svijeta i maštala je, i planirala, pokrenuti nešto svoje vezano uz njezinu prvu ljubav – dizajn i uređenje interijera. Ove godine odlučila se na hrabar korak kada je u lipnju, s poslovnom partnericom i prijateljicom Jelenom Šimić Valentić, otvorila dosad kod nas neviđeni concept store. Naime, Sanja je pokretačka snaga iza multibrend dućana A’more, a Jelena je svoj kultni Pupitres otvorila kao nastavak ovog izložbenog prostora. Tom simbiozom Medulićeva ulica i Zagreb dobili su jedinstveno mjesto – kombinaciju trgovine i bara i zasad to funkcionira – fantastično.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Odlučili ste se na prilično hrabar, pionirski korak spojivši u jednom i lifestyle dućan, odnosno izložbeni prostor i wine bar, kakve su reakcije?

– Odlučile smo se na ovaj koncept iz više razloga, a svakako je glavni taj što mislimo da se naša dva koncepta odlično nadopunjuju. Ljudi koji dođu u wine bar, na čašu vina, radionicu ili pak samo na kavu, jer i to nudimo, odmah ujedno prođu kroz izložbeni prostor, nađu inspiraciju za uređenje doma, a možda i pronađu nešto za svoj prostor. I obrnuto, ljudi koji dođu u salon ciljano po neki komad za kuću često ostanu na kavi ili čaši pjenušca. Zasad su reakcije odlične, a ono što nas najviše veseli i što smo i željeli postići je komentar većine ljudi da se, ušavši u prostor, osjećaju ugodno i kao doma. Mislim da je to najveći kompliment koji možemo dobiti.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

U A’more storeu možemo vidjeti brojne, ekskluzivne detalje za dom, ali i ljubiteljice mode doći će na svoje jer ima tu i luksuznih brendova odjeće i modnih dodataka.

– Želja mi je bila ponuditi nešto čega nema u Zagrebu. Od brendova specijaliziranih za uređenje doma do onih modnih koje i sama volim i kupujem. Vjerujem da jedno ne isključuje drugo, štoviše, sjajno idu ruku pod ruku. Staud torbe i odjeća, Kujten fini kašmir ili torbe Jérome Dreyfuss dodatno obogaćuju ponudu i čine dućan pravim concept storeom. Imamo i nešto nakita te mirise koje nećete naći nigdje drugdje.

S obzirom na to da se danas trendovi u uređenju interijera mijenjaju brzo i sezonski, koliko je teško odabrati asortiman?

– Činjenica je da se trendovi u interijerima mijenjaju danas gotovo jednakom brzinom kao što je to u modi, ali s obzirom na to da je moja baza svojevrsna klasika, na trendove gledam kao na nešto što dodatno obogaćuje i uveseljava naš život. Naravno da asortiman prilagođavamo sezoni i da imamo neke specifične ljetne i/ili zimske artikle, ali neka moja misao je da biram svevremenske i svesezonske komade koji se međusobno mogu kombinirati i nadopunjavati.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Imate zaista impresivnu listu brendova, što ljudi najviše traže?

– Proizvodi koji se nalaze u trgovini odražavaju osobnost mladih dizajnera diljem svijeta, a mene su oduševili i inspirirali da kreiram atraktivnu paletu artikala koji su neodoljivi, karakterni, veselih boja, korisni i koji svaki dom čine posebnijim! Odličan odjek ima brend Les Ottomans koji je inspiriran Osmanskim Carstvom i čiji detalji unose živost u prostor. Tu su još i – Klimchi, Hercule studio Ricciocaprese , Ormo’s, OiSoiOi, Arma... da navedem samo neke. Jedini u gradu imamo mirise za dom Paul Smith i, moram priznati, ljudi jako dobro reagiraju na njih. Odlično nam se prodaje i rasvjeta te pomoćno stolići koji su, inače, posljednjih nekoliko godina neizostavni u uređenju interijera.

Vratimo se malo na brzu smjenu trendova. Znači li to da moramo, ako želimo biti u trendu, sezonski ili godišnje mijenjati sve u domu?

– Naravno da ne. Kao što sam rekla, trendovi su tu kao svojevrsni začin. A uz tu brzu promjenu došli smo i do toga da su dizajneri razvili genijalna rješenja. Pa tako, primjerice, možete kauč ili fotelju mijenjati sezonski ili trendovski tako da kupite navlaku u drugoj boji ili s drugim uzorkom. Promjena će biti ogromna, a cijena minimalna.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Koji su, po vama, ključni komadi u domu u koje se isplati investirati više novca?

– Kao što sam već rekla, moja baza je neka klasika, a razigravam prostor kroz detalje i mislim da su oni onaj pravi stilski pečat i pokazatelj nečijeg stila. Od komada koje bih izdvojila kao vrijedne ulaganja rekla bih da su to oni komadi koje možete nositi sa sobom. To je posebno korisno ako se često selite. To bi svakako bila dobra stolna lampa koja uvijek ima dvojaku funkciju – onu funkcionalnu i onu estetsku. Nadalje, mislim da se isplati uložiti u dobru fotelju – to je onaj jedan komad koji će svi primijetiti i koji će svakom prostoru dati dodanu vrijednost. Isplati se uložiti i u kvalitetno posuđe i pribor za jelo. Znamo da se magija dekoriranja i uređenja doma često vrti oko stola. Uložiti se isplati i u dobar tepih jer tepih ima čudesnu moć transformirati prostor, u atraktivan luster, posebno u ulaznom prostoru i/ili iznad blagovaoničkog stola te u pomoćne stoliće koji danas dolaze u zaista svom mogućim kombinacijama i imaju veliku moć prilagodbe prostoru. Naime, to je komad koji će atraktivno izgledati i u malom i u velikom prostoru. Svi brendovi koje imamo u našem dućanu upravo su odlični za kombiniranje, nadopunjavanje, miksanje. Svi su praktični, a estetski su onaj detalj više, ono nešto u prostoru. To je i neka moja vizija kad biram čiji dizajn ću ponuditi u dućanu. Cilj mi je dovesti brendove koji vrijede, a koji nisu zastupljeni na tržištu kako bi ljudi mogli oplemeniti svoje domove. I ponavljam, to ne moraju biti veliki komadi namještaja, dovoljno je uložiti u prave sitnice i prostor će odisati drugom energijom i atmosferom.

Foto: Luka Stanzl/PIXSELL

Godinama ste bili dio gastro-scene, koliko je teško bilo napraviti ovako veliki zaokret?

– U trenutku kad sam se odlučila povući iz tog svijeta, ništa više nije bilo teško. Ljubav prema lijepom, prema dizajnu, uređenju interijera i dekoriranju uvijek je bila moja prva ljubav i znala sam da ću se kad-tad time baviti. Možda je potrajalo, ali evo, ispunila sam si tu želju. Mislim da je dovoljno reći da danas kuham samo doma i to samo kad sam raspoložena.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.