ANA TEVŠIĆ

Naša dizajnerica otkriva kako je stala uz bok Facebooku i Googleu

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
Foto: Tomislav Miletić/Pixsell
Ana Tevšić
24.07.2014.
u 13:00
Ured, ujedno i trgovina naše produkt-dizajnerice Ane Tevšić osvojio je prestižnu međunarodnu nagradu za uređenje interijera
Pogledaj originalni članak

U svijetu dizajna postoji nekoliko relevantnih nagrada. U Europi se dizajnerski Oscar zove "iF", a američka verzija prestižne nagrade bila bi "IDA", odnosno "International design awards". Vlasnica IDA-e odnedavno je produkt-dizajnerica sa zagrebačkom adresom Ana Tevšić koja je svoje međunarodno priznanje dobila u konkurenciji uređenja uredskih prostora i to za svoj ured koji je ujedno i trgovina naziva "-Love, Ana".

U konkurenciji interijera tvrtki poput Facebooka, Googlea, Mozille i sličnih divova koji su za uređenje svojih ureda angažirali jaka dizajnerska imena i cijele timove, ova mlada Zagrepčanka osvojila je treće mjesto, a otkriva nam što je presudilo.

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell

– Mislim da je presudilo to što tjednom izmjenom rasporeda predmeta i namještaja mijenjam izgled interijera. Ovo mi je prvo veliko međunarodno priznanje, no dosad sam osvajala još neke manje nagrade na sajmovima u inozemstvu – objašnjava nam Ana.

U 20-ak kvadrata trgovine u Dežmanovu prolazu, na kućnom broju 4 osim radnog stola Ana je smjestila i 70 svojih proizvoda koji su i jedine boje u interijeru. On je prozračan, potpuno bijele boje, uključujući i pod. Plohe i oblici su jednostavni, s ciljem da sami proizvodi bolje dođu do izražaja.

– Prije sam dizajnirala uglavnom sitnice, a danas me više privlače veći komadi i materijali koje prije nisam koristila, poput mramora. Inspiracija mi je zaista sve, ali najviše crtam dok sam na moru – ističe Ana.

Proizvodi su zaista raznoliki – od drvenog kuhinjskog pribora sa starinskim motivima i napisima, do uzica za pse, vješalica za hodnik, držača za novine, stolova, neobičnih rasvjetnih komada...

Foto: Tomislav Miletić/Pixsell

– Kako u Hrvatskoj produkt-dizajn još uvijek nije tako popularan ni tražen, više se koncentriram na traženje distributera vani. Tako svoje proizvode prodajem u dvije trgovine u Velikoj Britaniji te u jednoj u Njemačkoj i u Francuskoj – dodala je Ana.

>>Polica koju možete postaviti u baš svaki prostor

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DU
Deleted user
22:43 24.07.2014.

Da prostite, čovjek bi očekival da "produkt dizajner" dobije nagradu za neki naručeni produkt koji će se serijski proizvoditi a ne za interijer vlastitog dućana u kojem mora svaštariti jer produkta ni nemamo niti ćemo uskoro imati. Osim, da, škole i fakulteti produciraju stručnjake za zanimanja ovako zvučnih naziva, koja nećemo u skoroj budućnosti trebati. Pa će otići. Evo je i mlada dama već jednom nogom vani.