U svom drugom izvješću o održivosti, GROHE, vodeći svjetski proizvođač sanitarne opreme, objavio je gospodarski, ekološki i društveni utjecaj svog poslovanja u godinama 2015/2016. Izvješće pokazuje da su GROHE-ovi ciljevi održivosti iznad planiranih. Godine 2016., primjerice, GROHE je gotovo udvostručio cilj smanjenja rasipanja vode za nešto manje od 9 posto u usporedbi s 2013.
Istovremeno, GROHE je povećao svoju energetsku učinkovitost na više od 14 posto, iako je cilj bio 9 posto, te je smanjio emisiju stakleničkih plinova za gotovo četvrtinu, a cilj je također bio nešto manji od 9 posto. Osim toga, GROHE nastavlja ambiciozno postavljati ciljeve pa tako planira povećanje energetske učinkovitosti za 20 posto do 2020. godine te smanjenje emisije ugljika za 20 posto.
Stremljennje najvišim razinama održivosti integralni je i bitan dio GROHE-ovog poslovnog DNK i, uz kvalitetu, tehnologiju te dizajn, ključna vrijednost ove marke. Dosljedno provodi pristup održivosti od 360 stupnjeva koji u jednakoj mjeri uključuje područja djelovanja zaposlenika, dobavljača, procesa, proizvoda i doprinosa društvu. Odgovornost za održivost leži na postupcima Izvršnog odbora koji se u donošenju odluka savjetuje s interdisciplinarnim kompanijskim Vijećem za održivost.