novo u ponudi

Booking.com uvodi jedinstvenu oznaku ‘Održivi objekt’ kako bi potaknuo branšu na isticanje šire ponude održivih smještaja

Foto: Booking.com
Booking.com uvodi jedinstvenu oznaku ‘Održivi objekt’ kako bi potaknuo branšu na isticanje šire ponude održivih smještaja
15.11.2021.
u 15:13
Uvođenje Programa održivih putovanja inkluzivno je za sve vrste smještaja diljem svijeta, a sam program olakšava korisnicima potragu za provjerenim informacijama o održivosti
Pogledaj originalni članak

Booking.com, jedan od svjetskih lidera kad je riječ o digitalnim platformama za putovanje, danas je najavio uvođenje oznake ‘Održivi objekt’, provjerenog i globalno relevantnog pokazatelja održivosti, koji će putnicima diljem svijeta pružiti vrijedne informacije u potrazi za održivijim opcijama za putovanje. Ova oznaka dostupna je svim objektima koji su implementirali neke prakse održivosti kako bi prešli prag postavljen za njihovo odredište. Ova jedinstvena inicijativa u branši osmišljena je s namjerom da se može primijeniti za raznolike objekte, od apartmana, smještaja s doručkom i vikendica, do hotela, resorta te čak i kućica na drvetu, a moguće ju je prilagoditi stanju na lokalnom tržištu. Cilj je ove oznake pružiti većem broju objekata diljem svijeta mogućnost da prime vjerodostojno priznanje za sve što rade s ciljem održivosti te omogućiti putnicima transparentan, konzistentan i jednostavan način da prepoznaju širi raspon održivih smještaja, bez obzira na to kamo žele putovati.

Foto: Booking.com

Ambicija je, uz koaliciju Travalyst u kojoj je Booking.com osnivački partner, stvoriti univerzalno i transparentno mjerilo za informaciju o održivom smještaju na razini cijele industrije.  Kao takva, ova prva verzija Booking.com oznake pod nazivom 'Održivi objekt' koristi prvi skup karakteristika koje je potvrdila Neovisna savjetodavna grupa Travalyst. Oznaka ‘Održivi objekt’ fokusira se na isticanje praksi koje su najrelevantnije za veći broj vrsta objekata te onih koje imaju velik potencijal kad je riječ o utjecaju, bez obzira na to je li riječ o apartmanu u Splitu, smještaju kod domaćina u Indiji ili o resortu u Gold Coastu u Australiji. Booking.com kao temelj je upotrijebio već provjerene standarde za održive smještajne objekte te je surađivao sa stručnjacima iz branše i iskoristio svoju vodeću ulogu u koaliciji Travalyst kako bi prepoznao prakse s najvećim učinkom koje bi objekti mogli razmotriti i to u pet ključnih područja: otpad, energija i staklenički plinovi, voda, podrška lokalnoj zajednici i zaštita prirode. Ovaj osnovni okvir trenutačno je podijeljen na 32 specifične mjere ili prakse održivosti koje objekti mogu implementirati, a one obuhvaćaju sve od izbacivanja jednokratnog plastičnog kozmetičkog pribora do prijelaza na LED žarulje i korištenja 100% obnovljivih izvora energije ili ulaganja određenog dijela profita u lokalnu zajednicu i konzervatorske projekte.

Foto: Booking.com

Pri izračunu se u obzir uzimaju i lokacija i veličina objekta, čime se poboljšava točnost modela i primjenjivost za raznolike partnere Booking.com-a. Nakon što se svaka praksa posebno procijeni te se u obzir uzmu lokalni faktori, sve se to zbraja kako bi se dobila ukupna ocjena za prakse održivosti određenog smještajnog objekta. Iako je cilj bio kreirati jedinstven model, održivo poslovanje na različitim tržištima ima različito značenje. Recimo, smanjenje potrošnje vode na području podložnom sušama ili korištenje obnovljivih izvora energije u zemlji u kojoj oni nisu toliko zastupljeni smatraju se praksama s većim utjecajem.

Foto: Booking.com

Također, s obzirom na to da 86% putnika iz Hrvatske kaže da u narednoj godini žele boraviti u održivom smještajnom objektu te uzevši u obzir više od 28 milijuna smještajnih jedinica na Booking.com-u, Booking.com prepoznao je izvrsnu priliku da istakne značajnije prakse koje su smještajni partneri implementirali kako bi kreirali održivija iskustva te kako bi olakšao putnicima pronalazak smještaja koji posluju održivo. Oznaka ‘Održivi objekt’ također je direktan odgovor za 76% putnika iz Hrvatske koji od branše putovanja očekuju da ponudi više održivih opcija. Nadalje, 69% putnika iz Hrvatske izjavilo je da je veća vjerojatnost da bi odabrali određeni smještaj kad bi znali da taj smještaj provodi prakse održivosti, pa će oznaka ‘Održivi objekt’ i Program održivih putovanja nagraditi i potaknuti vlasnike smještajnih objekata da nastave svoj put prema održivosti, što će na kraju dovesti do povećanja ukupnog broja raspoloživih održivih opcija.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.