SAJAM Cersaie 2016

Uspješan tjedan hrvatske keramike u Bologni

Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
Foto: Promo
keramika modus
07.10.2016.
u 13:14
Na najvećem međunarodnom sajmu keramike, sanitarija i kupaonske opreme svoje je novitete izložila i Keramika Modus
Pogledaj originalni članak

Najveći i najznačajniji međunarodni sajam keramike, sanitarija i kupaonske opreme, Cersaie 2016, održao se od 26. do 30. rujna u Bologni. I ovogodišnje izdanje potvrdilo je ovaj sajam kao centralno mjesto susreta izlagača i distributera, mjesto inspiracije za dizajnere interijera, kao i pravo mjesto za upoznavanje s najnovijim trendovima, vrhunskim dizajnom, inovacijama... sve jačim uključenjem poznatih brendova iz primjerice, modne i automobilske industrije (Lamborghini, Versace, Bvlgari - brendirana keramika i detalji za opremanje interijera).

I ove godine vrlo uspješan tjedan u Italiji imala je Keramika Modus iz Orahovice, koja je svoje nove kolekcije keramičkih pločica predstavila kao jedini hrvatski proizvođač te jedini regionalni izlagač među 825 tvrtki iz cijeloga svijeta.

Foto: Promo

Pažnju vjernih kupaca, kao i brojnih posjetitelja i novih potencijalnih partnera, plijenio je elegantan bijeli štand inspiriran malim pločicama, koje mogu stvoriti 'veliki svijet'! Nove kolekcije, kroz svoj dizajn, dimenzijske pomake i namjenu (kupaonica, kuhinja, dnevni boravak, spavaća soba...) govore o novoj fazi u proizvodnom asortimanu Keramike Modus.

Foto: Promo

Predstavljene su kolekcije u klasičnim dimenzijama za zid: 20x50 cm i 25x60 cm te 30x30 cm i 40x40 cm za pod obogaćene novim dekorima, ali i trendovski mali noviteti, odnosno kolekcije za stilsku kombinaciju zid/pod u iznimno popularnoj dimenziji 15x15 cm, omiljenim 'ciglicama' 10x30 cm i hit dimenziji i obliku – heksagon 20x23 cm.

Foto: Promo

- Bezrezervno smo zadovoljni nastupom ove godine. Rezultat je to dobre pripreme nastupa, predanog rada tima, praćenja i pravovremenog reagiranja na zahtjeve tržišta, odličnih proizvoda koje smo pripremili te izvrsne lokacije štanda. Važne su nam povratne informacije naših kupaca s hrvatskog tržišta, ali i brojnih stranih tržišta na kojima smo prisutni te koja tek planiramo osvojiti. I te informacije su bile pozitivne, uz puno odobravanja za koncept uvođenja manjih dimenzija u koji smo hrabro i planski krenuli - izjavio je Željko Radek, predsjednik Uprave Keramike Modus.

Foto: Promo

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.