Klima za svaki dom

U Milanu predstavljena pametna i niskoenergetska klima

Foto: Dom i vrt
U Milanu predstavljena pametna i niskoenergetska klima
Foto: Dom i vrt
U Milanu predstavljena pametna i niskoenergetska klima
Foto: Dom i vrt
U Milanu predstavljena pametna i niskoenergetska klima
09.12.2013.
u 00:21
Nova Daikinova Emura spoj je dizajna i funkcionalnosti. Cijela klima rađena je u Europi, od dizajna do najsitnije pojedinosti, što je čini jedinstvenom na tržištu. Osim za hlađenje, Emura se koristi i za grijanje prostora i pri tome troši malo energije
Pogledaj originalni članak

Europljani imaju specifičan ukus kada je uređenje interijera u pitanju. Stoga ne čudi da je Daikin, takozvani mercedes među klimama, odlučio proizvesti uređaj isključivo za europsko tržište, prilagođen potrebama ovog specifičnog podneblja.


U prodaji u travnju
Riječ je o klimi Emura II koja objedinjuje vrhunski dizajn, zbog kojeg se savršeno stapa s prostorom, ali i najmodernije funkcije, zbog kojih je dobila i prefiks – pametna. Osim toga, riječ je o proizvodu najnaprednijeg energetskog razreda, s oznakom A+++, što ga čini jedinstvenim u svijetu. Poseban je i po tome što se svaki djelić uređaja proizvodi u – Europi.
Taj uređaj, koji će se u prodaji naći u travnju iduće godine, ekskluzivno je predstavljen u Milanu pripadnicima sedme sile. Do najsitnijih pojedinosti saznali smo sve o prednosti novog člana u Daikinovim redovima.

Smjer puhanja određuju detektori kretanja koji se mjenjaju ovisno o tome kako ljudi ulaze u prostoriju

Dakle, osim što troši jako malo energije, Emura je malenih dimenzija, lako se montira i na inače neuobičajene prostore, ima u sebi senzore pokreta pa preusmjerava puhanje ovisno o rasporedu osoba u prostoriji. Ti isti senzori prepoznaju kada je prostorija prazna pa se automatski prebacuju na najštedljiviji mod. Dakako, pazilo se i na utjecaj na okoliš pa ne čudi da taj uređaj zbog visokih standarda koje propisuje prvi i zasad jedini ima oznaku A+++, koja će u Europi biti licencirana, za druge proizvođače, tek 2018.

Inspiracija dizajnom
Dakako, budući da je Italija glavno tržište tih klima, ispred Turske i Španjolske, puno pažnje posvećeno je dizajnu koji je inspiriran nekim od najvećih talijanskih dizajnera 20. stoljeća.

Gotovo neprimjetan logo i dvije boje – bijela i siva – uređaj čine gotovo nevidljivim u prostoru

Stoga ne čudi da je za svečanu promociju nove Emure odabran milanski muzej La Triennale – dom talijanskog dizajna gdje je poveznica dizajna i novog uređaja bila očita.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.