trendovi

Šarm La Grme kao kulisa za beauty break

Šarm La Grme kao kulisa za beauty break
11.04.2019.
u 12:23
U interijeru koji je dominantno uređen u industrijskom stilu, robusnost cigle ublažili su romantični detalji i puno prirodnog cvijeća
Pogledaj originalni članak

U upečatljivom ambijentu zagrebačke La Grme dm je beauty breaku ugostio poznate beauty i lifestyle influencerice koje su imale priliku saznati zanimljivosti i novosti iz dm beauty svijeta uz prezentaciju trendova i najnovijih proizvoda za njegu i make-up iz dm-ove ponude.

U suradnji s našim dragim partnerima ekskluzivno smo predstavili odabrane proizvode u ponudi dm prodavaonica koje redovito obogaćujemo novim brandovima u želji da tržište oplemenimo prateći svjetske beauty trendove. Uz velik broj poznatih brandova kupcima nudimo i kozmetiku vlastitih dm marki koje krasi iznimna kvaliteta i pristupačna cijena. Ovom prigodom slavimo i 30. rođendan naše marke prirodne kozmetike alverde koja nudi gotovo 450 proizvoda. Uz druženje s nekima od najpoznatijih hrvatskih influencerica prezentirali smo i novu liniju dm-ove dekorativne kozmetike trend IT UP koja ima sve što ljubiteljicama make-upa treba, ali i najavili veliku novost na našim policama – SEINZ. - kozmetiku za modernog i osviještenog muškarca

rekao je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.

U ambijent La Grme odlično su se uklopili popularna dekorativna kozmetika Aura koja jeodsada dostupna i u dm-u te prirodna kozmetika Nacomi spravljena od ekološki prihvatljivih sastojaka čiji proizvodi nisu testirani na životinjama. Hrvatska parfemska kuća najavila je nov miris razvijen u suradnji s dm-om, dok su oduševljene gošće dobile priliku spraviti jedinstven parfem s vlastitim potpisom.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.