ZA ODLIČAN KONCEPT

Replay The Stage store dobio prestižnu nagradu za dizajn

Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
Foto: Promo fotografija
replay
26.05.2015.
u 12:17
Cjelokupan se projekt temelji na konceptu filmske i kazališne umjetnosti. Replay The Stage pruža gostima autentičan doživljaj, omogućujući im da zavire iza scene te postanu dio kreativnog filmskog stvaralaštva
Pogledaj originalni članak

Replay The Stage store, otvoren prošlog rujna u srcu Milana, nagrađen je prestižnom nagradom EuroShop Retail Design Awards 2015., koja se svake godine dodjeljuje najoriginalnije dizajniranim trgovinama u svijetu. Svečana ceremonija održana je u svibnju 2015. u Šangaju na krovu hotela Kerry u Pudongu, tijekom kineskog međunarodnog sajma za rješenja i trendove u maloprodaji.

Za priznanje EuroShop RetailDesign Award, međunarodni tim stručnjaka sastavljen od predstavnika vodećih tiskanih medija i udruženja maloprodaje nominira najbolje trgovine s najuspješnijim store konceptima. Među mnoštvom kandidata, žiri izabire tri najbolja storea. Kriteriji kojima se vode su inspirativan dizajn, jasna poruka u odnosu na ponudu, nedvosmisleno obraćanje ciljnoj skupini te uspješnost korporativnog dizajna. Ključan aspekt procjene sudaca je zaokružen i uvjerljiv store koncept koji savršeno povezuje dizajn interijera (boje, materijali, rasvjeta), arhitekturu i vizualni dojam.

Foto: Promo fotografija

Replay The Stage osmislio je dizajnerski dvojac Roman & Williams. Store se nalazi u centru okruga Porta Nuova, novog IT mjesta u Milanu.

Cjelokupan se projekt temelji na konceptu filmske i kazališne umjetnosti. Replay The Stage pruža gostima autentičan doživljaj, omogućujući im da zavire iza scene te postanu dio kreativnog filmskog stvaralaštva. Store se sa 1500 m2 prostire na dva kata. Na glavnom katu su izloženi proizvodi dok je drugi kat osmišljen kao restoran: mjesto na kojem gosti postaju dio filma i koje je toliko glamurozno da će im se čarolija činiti potpuno stvarnom. Replay je ovim storeom želio stvoriti mjesto na kojem gosti postaju dio same ponude, procesa stvaranja i branda kao životnog stila; bogato iskustvo koje treba biti očaravajuće, zabavno te stvoriti osjećaj osobnog sudjelovanja u filmskoj magiji.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.