Širenje tržišta

Prostoria - priča o domaćem dizajnu koji ne poznaje granicu

Prostoria - priča o domaćem dizajnu koji ne poznaje granicu
26.01.2018.
u 10:38
Od svojih početaka, Prostoria razvija integrativni pristup i funkcionira kao suradnička platforma
Pogledaj originalni članak

Domaća tvrtka specijalizirana za proizvodnju namještaja -  Prostoria, mlada tvrtka koja u svom katalogu već ima nove ikone poput fotelje Polygon ili transformabilne sofe Revolve, primjer je drugačijega, uvjetno rečeno tradicionalnijeg pristupa koji, osim domaćih kupaca, prepoznaju i strana tržišta. Pokazali su to, i dokazali svojim prezentacijama na velikim sajmovima u Njemačkoj i Francuskoj.

Od svojih početaka, Prostoria razvija integrativni pristup i funkcionira kao suradnička platforma koja njeguje i potiče kontinuiranu razmjena znanja i iskustava između svih sudionika u proizvodnji namještaja. Stvoren je dinamični, radionički ambijent koji je mahom mladim dizajnerima pružio priliku da u izvrsnim uvjetima istraže svoje ideje i dovedu ih do najviše razine oblikovne, funkcionalne i tehnološke dorađenosti. Mnogi proizvodi razvijani su dugoročno i prošli su više iteracija do konačne forme, što ne bi bilo moguće bez odgovarajuće podrške gdje se kombiniraju suvremena tehnologija i minuciozni, obrtnički i ručni rad najviše kvalitete. Uglavnom se koriste lokalni materijali, naročito masivno drvo, a većina proizvodnje odvija se unutar same tvrtke.

Iako u svojem katalogu nudi i namještaj baziran na provjerenim modelima, Prostoria je strateški, pa i strastveno posvećena istraživački orijentiranom dizajnu, vjerujući da izvornost ima svoje mjesto na tržištu, ali predstavlja i poseban izazov u vremenima kada se čini da je gotovo nemoguće osmisliti odista inovativne, svježe koncepte. Zato društvenu odgovornost, pa i specifičnu poziciju Prostorie treba promatrati upravo kao doprinos evoluciji dizajna, kao spremnost da se uđe u rizik kako bi se dosegle nove vrijednosti na dobrobit korisnika, ali i kulture. Prostoria je tako projekt u kojem zajednički rastu i dizajneri i tvrtka na temelju uzajamnog povjerenja i zajedničkih ciljeva.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.