Poznati brendovi čiji je osnovno polje interesa daleko od dizajna, poput tvornicev kave Franck, uključili su se u program dizajnerskog festivala Design District Zagreba.
U suradnji s Croatian Design Superstoreom koji je i organizator cijele manifestacije, a koja počinje danas, 18. lipnja, u Martićevoj ulici i oko nje, Franck je osmislio koncept pokretne kafeterije koju je moguće instalirati na bilo kojoj poziciji u gradu. Ovaj urbani projekt koji će svoju premijeru doživjeti na festivalu zanimljiv je iz nekoliko razloga, a neke od njih naveo je i Kristijan Gregorić, direktor marketinga i razvoja Francka.
– Konceptualno rješenje pop-up mobilne stanice osmišljeno je tako da odražava stoljetnu tradiciju te suvremeni duh i inovativno usmjerenje Francka kako u razvoju proizvoda tako i u komunikaciji s potrošačima – istaknuo je Gregorić. Pored toga, ovo je i podrška poznatog brenda hrvatskom dizajnu i obrtničkoj proizvodnji, ali i projektima koji doprinose razvoju turističke ponude Zagreba. Zadatak kreativnog osmišljavanja mobilnog kafića povjeren je mladoj produkt dizajnerici Dragi Komprak čiji je dizajn nastojao prenijeti identitet tvornice kave u novi “ulični medij” koji se sastoji od četiri elementa.
– Izbor materijala igrao je ključnu ulogu u prenošenju identiteta tvornice – od same teksture, boja, ali i asocijacije na miris svježe pržene kave. Zato vanjskim volumenom dominira korten, materijal koji u kontaktu sa zrakom stvara jedinstvenu boju mjedi, stvarajući kontrast s unutrašnjom stranom modula gdje je korištena funkcionalna, lako periva crna kompakt ploča – objasnila je dizajnerica Draga Komprak.
U suradnji s Croatian Design Superstoreom, Franck je angažirao i modnu dizajnericu Ivanu Čuljak koja je osmislila dizajn višefunkcionalne pregače za Franckove profesionalne bariste. Riječ je o jednostavnoj pregači od tekstilnog materijala u keper-vezu, s detaljima od kože i gumenih naramenica u crnoj i bijeloj boji. „Ideja je da pregače budu održive te da se koriste za buduća promotivna događanja Francka. Radi toga, dizajnirane su na način da se nose na dvije strane (lice i naličje), ovisno o prostoru primjene.
>>IKEA zasadila urbani vrt na krovu nebodera u centru Zagreba