Život uz more

FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!

Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
Foto: Dom i vrt
FOTO Pobjegao iz Zagreba i uredio staru kaštelansku vilu. Zavirite!
04.04.2013.
u 11:00
Moderni duh interijera vile građene u gotičkom i re nesansnom stilu odlikuje kolekcija skulptura i slika koje je prikupio kreativni vlasnik
Pogledaj originalni članak

Kad je prije nekoliko godina stresan zagrebački ritam i novinske redakcije zamijenio tišinom jednog od splitskih Kaštela, umjetnički fotograf Igor Tomljenović susreo se i sa zadatkom uređenja novog doma. Projektni zadatak bio mu je staru kaštelansku vilu, u neposrednoj blizi plaže, ali i srca mjesta, osmisliti kao susret modernog dizajna i tradicijske hrvatske arhitekture.

Kroz velike klizne staklene stijene interijer i eksterijer postaju jedinstven prostor ugodan za život Igorove obitelji

Značilo je to očuvati i poštovati graditeljske elemente i materijale vile koja je građena djelomično u gotičkom, a djelomično u renesansnom stilu, u razdoblju od 14. do 17. stoljeća, Istodobno prostor oplemeniti izazovima suvremenog stila života i navikama koje je vlasnik nosio iz Australije i Zagreba. Tako je nastao zanimljiv interijer na tri etaže, a rezultat je to zajedničke suradnje arhitektice Marije Perko i samog vlasnika.

Prevladavajući materijali su drvo, kamen i staklo, a dominantna boja – bijela. Oživljavanje prostora dobiveno je i korištenjem jakih boja u prostoru. Ipak, i te kako se pazilo da njihova eksplozivnost ne naruši ideju o čistom prostoru.

Kameni zidovi odaju najpoželjniji graditeljski materijal Mediterana, a izbor namještaja sklonost jednostavnosti i čistim, prozračnim linijama

Tako je stvoren minimalistički, suvremen, ali istodobno i topao prostor, obogaćen radovima uglavnom hrvatskih i australskih umjetnika. Igorova veza s Australijom emotivno i danas je jaka, jer je tamo nekoliko godina živio i često se i u svom umjetničkom izričaju znao nadahnuti ljudima i krajolikom dalekog kontinenta.

Umjetnički radovi naglašavaju Igorov senzibilitet kao kolekcionara i umjetnika, ali pritom nisu narušili prozračnost ni stil koji određuje osmišljeni interijer. Transparentnost stakla s dekoracijama unosi eleganciju u minimalizam, dok je posebnu pažnju obratio na zvuk u prostoru, pomnim odabirom toplih lampaških pretpojačala i pojačala koje napajaju Ring Audio zvučnike.

Posebna je vrijednost kaštelanske ljepotice terasa s ugodnom garniturom za sjedenje i uživanje u mirisima eksterijera. Vilu okružuje i bogato mediteransko raslinje, ali i utiha ili nemirno more daju interijeru posebnu zvučnu kulisu.

Detalji prostor čine posebnijim. Stoga je Igor pomno birao i velike i male detalje

Cjelokupna oprema stana pažljivo je birana da ne guši prostor, već naglašava njegovu funkcionalnost i estetiku.

U tom prostoru nastaju i zanimljivi Igorovi radovi, a njegov dom je često i mjesto susreta različitih kreativaca koji se međusobno nadopunjuju i zajednički nastupaju prezentirajući hrvatskoj i svjetskoj javnosti zanimljive multidisciplinarne projekte. Neke od njih su i sve popularnije “virtualne šetnje” kroz povijesne i atraktivne prostore svijeta.

NE PROPUSTITE: FOTO Zavirite u moderan zagrebački stan koji ima grad na dlanu

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.