Hit mjesto

Domaći dizajn po pristupačnim cijena potražite u salon Outofbox

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Domaći dizajn po pristupačnim cijena potražite u salon Outofbox
17.07.2018.
u 08:30
Ljubitelji dizajna raspametit će se u ovoj oazi namještaja koji nije masovan, koji je izrađen od prirodnih materijala i koji ne prati slijepo trendove i stvoren je za dugovječnost
Pogledaj originalni članak

Uređujete li svoj dom, a ne želite uniformirani namještaj kakav imaju svi, oduševit će vas novo mjesto na mapi. Riječ je o zagrebačkom salonu Out Of Box koji je nedavno otvoren u Cankarovoj ulici blizu Črnomerca. Riječ je o zanimljivom konceptu kojem je cilj širem tržištu predstaviti domaći namještaj zanimljivog dizajna i od kvalitetnih materijala po, pazite sad, prihvatljivim cijenama.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL

 
– Uvidio sam da postoji nevjerojatan industrijski i kreativni potencijal na domaćem i regionalnom tržištu koji, osim nekoliko svijetlih primjera, nije dovoljno aktiviran. Kao krajnji rezultat imamo situaciju da je domaći kupac suočen s uglavnom generičkom i konfekcijskom ponudom koja mu je relativno dostupna ili ponudom dizajnerskih brendova namijenjenih isključivo malom krugu ljudi – kaže direktor Outofboxa Peđa Džankić i naglašava da njih ne zanima trendovski namještaj, nego proizvodi od prirodnih materijala koji će trajati i imati dodanu vrijednost.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL


– Želimo razmišljati izvan okvira. Oslanjajući se na vodeće domaće i regionalne proizvođače i kreativni potencijal niza vrhunskih produkt dizajnera kako iz Hrvatske tako i iz regije i šire, želimo tržištu ponuditi novi, moderan i svjež koncept dizajn proizvoda po pristupačnim cijenama – naglašava Džankić. U ovom brendu naglasak je na prirodnim materijalima kao što je masivno drvo, koža i kamen, te je u sve komade uložen kreativni i industrijski kapital koji ih čini bezvremenskima. Uređenje izložbenog salona potpisuje studio Redesign koji je i zaštitno ime jednog dijela proizvoda.

Foto: Matija Habljak/PIXSELL


– Osnovni naglasak stavljen je na prozračnost, svježinu i karakteristične boje brenda. Ono što daje dodatni element prostoru je igra logotipom koji se u prostoru pretvara u simbole koji označavaju neku od tipologija proizvoda koja je izložena u našem salonu – kaže direktor brenda dodajući: – Osim Redesigna, u ovom salonu dio namještaja potpisuje i Design Schneider, zatim su tu suradnje s Regeneracijom Zabok, Udrugom Kamensko i Etno Motivom s kojima smo pokrenuli i razvili liniju tepiha Labirint kao i liniju dekorativnih jastuka Klas. Tu je i ekskluzivno partnerstvo s kompanijom Gazzda iz Sarajeva čiji se proizvodi nalaze u našem salonu – zaključio je Džankić.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.